SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany debiut "Bella"

Pierwszy numer kupiło prawie 500 tysięcy osób

Według prognoz Wydawcy pierwszy numer tygodnika BELLA kupiło prawie 500 tysięcy osób.

- Wynik ten oznacza, że Bella od pierwszego wydania zajęła czołową pozycję wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Tym samym rynek zaakceptował strategię Wydawcy, który świadomie zrezygnował z dołączania do pisma atrakcyjnych gadżetów, koncentrując się na jego treści - informuje Bauer.

W związku z dużym zainteresowaniem nowym tytułem od drugiego numeru Wydawca podniósł jego nakład do 700 tysięcy egzemplarzy. Wedle wstępnych szacunków sprzedaż tego wydania Belli wzrosła o ponad 10%, osiągając 550 tys. egz.

BELLA jest magazynem poradniczym skierowanym do kobiet w wieku 25-45 lat, ciekawych życia, dbających o siebie i zaradnych. Na rynku tygodnik pojawiłsie 3 marca 2003 roku.

Dołącz do dyskusji: Udany debiut "Bella"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl