UEFA odświeżyła wizerunek marki Liga Mistrzów
Wraz z początkiem nowego sezonu rozgrywek 2018/2019 UEFA wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej Ligi Mistrzów. Autorem projektu jest Team Marketing AG i DesignStudio.
Centralnym elementem identyfikacji wizualnej są połączone w kształt piłki gwiazdy. Nowy branding zaprojektowano tak, by był bardziej elastyczny. Jest on oparty na takich elementach, jak hymn, stadion i trofeum. Kojarzona z meczami Ligi Mistrzów niebieska paleta kolorów została wzbogacona o dwa nowe akcenty - magentę i cyjan. Ma to zapewnić świeższy wygląd.
Projekt nowej identyfikacji wizualnej powstał we współpracy Team Marketing AG i londyńskiej agencji DesignStudio.
- Liga Mistrzów UEFA jest marką rozpoznawalną na całym świecie, zarówno w sporcie, jak i rozrywce. Odświeżenie marki maksymalizuje możliwość angażowania fanów i interesariuszy w nowych technologiach i na różnych platformach - powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA Events SA.
Nowa tożsamość marki została stworzona w celu obsługi cyfrowych, mobilnych i społecznościowych platform medialnych. Według UEFA zmiana ma pozwolić na łatwiejszą, skalowalną integrację marki na mniejszych powierzchniach i urządzeniach mobilnych.
UEFA co trzy lata analizuje tożsamość marki i dokonuje jej pewnych modyfikacji.
Dołącz do dyskusji: UEFA odświeżyła wizerunek marki Liga Mistrzów