„Ugotowani” zyskali 200 tys. widzów
Cztery pierwsze odcinki trzeciej serii programu „Ugotowani” oglądało o 200 tys. widzów więcej niż emitowane rok wcześniej odcinki drugiej edycji. TVN w paśmie emisji reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, ale w grupie 16-49 jest liderem.
Średnia widownia czterech pierwszych odcinków programu „Ugotowani 3” (emisja w niedziele o 18.00) wyniosła 2,03 mln widzów, co przełożyło się na 17,47 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 23,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Trzecia edycja reality-show osiąga lepsze wyniki niż druga, która w analogicznym okresie ub.r. gromadziła przed ekranami 1,84 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 16,70 proc. i 21,22 proc.
W czasie emisji programu TVN przegrywa tylko z Jedynką, która nadaje wówczas powtórki „Komisarza Alexa” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?” i gromadzi przed ekranami 18,63 proc. widzów. Natomiast trzecia w kolejności jest Dwójka („Panorama”, „Sport Telegram”, „Pogoda” i „Bitwa na głosy - z planu”; 13,88 proc.), a czwarty - Polsat (powtórki „Przyjaciółek” oraz początek „Wydarzeń”; 11,51 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej „Ugotowani” są już zdecydowanym liderem rynku.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2166119 | 18,63% | 12,20% |
TVN | 2031019 | 17,47% | 23,80% |
TVP2 | 1613903 | 13,88% | 9,27% |
Polsat | 1345117 | 11,57% | 12,47% |
Program „Ugotowani 3” można oglądać w niedziele o 18.00 w telewizji TVN.
Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” zyskali 200 tys. widzów