SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ukrytą prawda” w nowym paśmie miała 900 tys. widzów. TVN przegrał z Polsatem

Czwarty sezon serialu paradokumentalnego „Ukryta prawda”, emitowany trzy godziny wcześniej niż dotąd, oglądało średnio 893 tys. widzów. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,94 mln zł.

W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” oglądać można w dni powszednie o godz. 15.00, począwszy od 2 września br. Średnia widownia wszystkich odcinków czwartej edycji paradokumentu wyniosła 893 tys. osób. Przełożyło się to na 14,69 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analizowanym sezonie największą widownię (1,12 mln) zgromadził odcinek scripted-docu pokazany 5 listopada br.

Trzy topowe odcinki „Ukrytej prawdy”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

05-11-2013

1 122 066

16,73%

04-11-2013

1 113 586

17,05%

29-11-2013

1 111 501

15,49%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. paradokument stracił 1,52 mln widzów. Drugą serię „Ukrytej prawdy” śledziło średnio 2,41 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 20,70 proc. i 20,16 proc. (więcej na ten temat). Wtedy jednak scripted-docu pokazywany był o godz. 18.00.

Z danych telemetrycznych wynika, że TVN w paśmie emisji „Ukrytej prawdy” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas „Trudne sprawy” i „Wydarzenia”, co dało mu 17,58 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (gł. „Wiadomości”, „Pogoda”, „Klan”, „Bonanza”, „Drużyna A” i „Okrasa łamie przepisy”; 9,97 proc.) oraz TVP2 (gł. „Rodzinka.pl” i „Panorama kraj”; 4,99 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też był drugi za Polsatem, a Dwójka w tym paśmie wygrała z Jedynką.

Oglądalność paradokumentu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

1 068 183

17,58%

17,47%

TVN - Ukryta prawda

892 500

14,69%

16,14%

TVP1

606 003

9,97%

4,93%

TVP2

303 256

4,99%

6,16%


„Ukryta prawda” w okresie od 2 września do 9 grudnia br. z reklam zarobiła 20,94 mln zł. Dla porównania, wpływy reklamowe z odcinków drugiej serii produkcji wyniosły 56,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Ukryta prawda” to format z gatunku scripted-docu, który w realistyczny sposób przedstawia historie z życia wzięte. W każdym odcinku prezentowana jest inna opowieść. W rolę bohaterów „Ukrytej prawdy” wcielają się aktorzy-amatorzy, a za produkcję wykonawczą odpowiada Constantin Entertainment. Serial powstaje na licencji niemieckiego formatu „Family Stories”.

Otrzymane przez nas dane oglądalności „Ukrytej prawdy”, oprócz premierowych odcinków czwartej edycji paradokumentu, które pokazywane były od 2 września do 9 grudnia br., obejmują również jeden odcinek powtórkowy z 9 grudnia br.

Dołącz do dyskusji: „Ukrytą prawda” w nowym paśmie miała 900 tys. widzów. TVN przegrał z Polsatem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poter
Widac ze era para gniotów mineła i pora zakonczyc te wszystkie badziewne gnioty bo Polski widz nie jest zainteresowany oglądać jakies para gnioty
0 0
odpowiedź
User
Faraday
Poter:
Chciałbym się z tobą zgodzić, ale chyba trzeba być ślepym żeby użyć stwierdzenia że era tych produkcji się skończyła: Spójrz na procenty...
Jasne, Ukryta Prawda nie jest liderem, za to liderem są.... Trudne Sprawy.
0 0
odpowiedź
User
m
progam dla debli
0 0
odpowiedź