SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Studio Ekstrakt zajmie się obsługą marki Unitra

Studio Ekstrakt rozpoczęło współpracę w zakresie obsługi reklamowej z marką Unitra.

- Unitra to nazwa, która wzbudza pozytywne skojarzenia w sercach wielu audiofili. Jej historia sięga do początku lat sześćdziesiątych, a produkowane przez nią urządzenia zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Dlatego też, kiedy pojawiła się możliwość współpracy z tak prestiżową marką jak Unitra, nie mogliśmy się powstrzymać przed skorzystaniem z tej wyjątkowej okazji. Wierzymy, że wprowadzając do współpracy naszą kreatywność, doświadczenie i nowoczesne podejście do produkcji stworzymy film, który będzie hołdem dla przeszłości, ale jednocześnie innowacyjną wizją przyszłości - mówi Marcin Strzałkowski, CEO i dyrektor kreatywny Ekstrakt Studio.

Do zadań Studia Ekstrakt będzie należało opracowanie strategii działań, scenariusza, reżyseria filmu, jego produkcja i postprodukcja.

Wideo o charakterze wizerunkowo-produktowym, którego celem będzie podkreślenie dziedzictwa marki Unitra, ukierunkowanego na przyszłość, gdzie elektronika i dźwięk, ma stworzyć niesamowitą historię z innowacyjną wizją przyszłości.

Unitra wraca na rynek

Unitra to kultowa marka wzmacniaczy, wież i kolumn, znana już od 1961 roku. Pierwsze urządzenia reaktywowanej marki z czasów PRL mają trafić do sklepów już jesienią tego roku.

Michał Kiciński zapowiada, że sprzęty Unitry będą wysokiej jakości, naprawialne, trwałe, a każda część dostępna w krótkich łańcuchach dostaw dzięki lokalnej produkcji.

Centrum produkcyjne ma znajdować się na warszawskim Ursusie. Prototyp wieży audio Unitra ZM1006 został zaprezentowany na ubiegłorocznych jesiennych targach Audio Video Show w Warszawie.

W projekt Unitra włączony jest m.in. Daniel Kostrzewa, który odpowiada za sprzedaż i marketing. W przeszłości manager związany był z firmami Panasonic, Philips i Samsung.

 

Dołącz do dyskusji: Studio Ekstrakt zajmie się obsługą marki Unitra

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fingus
NA sentymencie daleko się nie zajedzie.
Zwłaszcza, gdy komunikację opiera się na kultowości marki, a nie jakości sprzętu.
0 0
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
NA sentymencie daleko się nie zajedzie.
Zwłaszcza, gdy komunikację opiera się na kultowości marki, a nie jakości sprzętu.
To samo stalo sie z bydgoska marka Eltra. Nazwa Eltra,a w srodku 100% chinszczyzny. Tak sie niszczy nasze dobro narodowe . .
0 0
odpowiedź
User
Specjalista Systemy Audio
NA sentymencie daleko się nie zajedzie.
Zwłaszcza, gdy komunikację opiera się na kultowości marki, a nie jakości sprzętu.
To samo stalo sie z bydgoska marka Eltra. Nazwa Eltra,a w srodku 100% chinszczyzny. Tak sie niszczy nasze dobro narodowe . .

Ze zjednoczenia UNITRA znaczace marki to tylko RADMOR, FONICA, DIORA, TONSIL, reszta do zaorania
8 5
odpowiedź