Wirtualna Centrala Multisite nową usługą od UPC Biznes. Ceny ustalane indywidualnie
UPC Biznes wprowadza na rynek nową usługę Wirtualna Centrala Multisite kierowaną do dużych firm oraz instytucji, które będą mogły zarządzać usługą telefoniczną centralnie. Z naszych informacji wynika, że koszt dostępu do tej platformy jest ustalany indywidualnie.
Wirtualna Centrala Multisite to rozszerzenie usługi Biznes Wirtualna Centrala, która umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych z wykorzystaniem platformy wirtualnej.
Usługa ta zapewnia wszelkie funkcjonalności tradycyjnej centrali telefonicznej, takie jak IVR, wirtualny faks, sala konferencyjna czy też numeracja skrócona, a jednocześnie eliminuje jej największe wady jak stosunkowo wysoki koszt zakupu i eksploatacji.
Dzięki nowo wprowadzanej Wirtualnej Centrali Multisite z usługi mogą korzystać firmy wielooddziałowe, które chcą zarządzać usługą telefoniczną centralnie.
Do korzystania z nowej usługi konieczny jest jedynie dostęp do internetu oraz telefony VoIP.
Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że koszt dostępu do Wirtualnej Centrali Multisite jest ustalany indywidualnie.
Na koniec września br. sieć kablowa UPC Polska miała 1,43 mln abonentów, o 4,5 tys. więcej niż rok wcześniej. W minionych trzech kwartałach firma zanotowała 1,189 mld zł wpływów, po wzroście o 1,5 proc. w skali roku.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Centrala Multisite nową usługą od UPC Biznes. Ceny ustalane indywidualnie