UPC Polska: 584 tys. abonentów telewizji cyfrowej a 750 tys. internetu
Spółka Liberty Global opublikowała wczoraj wyniki za trzeci kwartał 2011 roku w którym uwzględniono skonsolidowane wyniki UPC Polska oraz Aster.
Na koniec trzeciego kwartału br. obie spółki miały łącznie 1 493 900 abonentów, którzy korzystali z 2 445 700 usług. Dla porównania, na koniec trzeciego kwartału 2010 roku UPC miało w sumie 1 014 000 klientów, a Aster - 380 tys. (łącznie było to 1 394 000 abonentów)
Połączona sieć zakończyła dziewięć miesięcy br. zakończyła z 584 600 abonentami usług telewizji cyfrowej, 774 800 telewizji analogowej, 750 200 internetu oraz 336 100 telefonii stacjonarnej.
W zasięgu UPC i Aster znajduje się 2 608 300 gospodarstw domowych.
>>> UPC i Aster: jedna oferta i zwolnienia
Wstępna umowa między Liberty Global, spółką matką UPC Polska, oraz funduszem Mid Europa Partners, właścicielem Aster została podpisana 5 grudnia ub.r. Łączna cena nabycia, wliczając dług przejmowanej sieci w wysokości ok. 1,53 mld zł, wyniosła ok. 2,4 mld zł. UOKiK warunkową zgodę na zakup Aster wydał 5 września br., zaś transakcja zrealizowana została 16 września br.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska: 584 tys. abonentów telewizji cyfrowej a 750 tys. internetu