Urodzinowe wydanie 'Elle' z większą objętością
W piątek 9 października br. do sprzedaży trafiło listopadowe wydanie miesięcznika "Elle" (Burda Media Polska), które jest jednocześnie wydaniem urodzinowym. Tytuł obchodzi bowiem właśnie 15-lecie swojego ukazywania się na polskim rynku.
Jubileuszowy numer "Elle" ma zwiększoną do 244 stron objętość (zwykle pismo liczy ok. 200 stron) i znalazły się w nim materiały specjalne. Jest m.in. sesja urodzinowa "Moje 15 lat z Elle", w której gwiazdy opowiadają za co cenią magazyn oraz w jaki sposób przyczynił się on do ich rozwoju. W numerze znaleźć można też m.in. zdjęcia najlepszych okładek "Elle" w historii, opis najgłośniejszych wydarzeń i najważniejszych nazwisk ostatniego 15-lecia., a także konkurs dla czytelników. W ramach urodzin pisma 15 polskich projektantów zaprojektowało15 sukien, które zostaną zlicytowane na aukcji, a dochód z licytacji zostanie przekazany na stypendia dla studentek nauk matematycznych i ścisłych.
Numer urodzinowy "Elle" ukazał się w nakładzie 120 tys. egz. i normalnej cenie 7,40 zł. Wspiera go kampania promocyjna w radiu (Radio PiN, radio Kolor), w internecie ( Lula.pl, Groszki.pl, Domosfera.pl, Snobka.pl, Luxlux.pl, Kafeteria.pl i Wp.pl) oraz tytułach prasowych Burdy. Dodatkowo na rogu ulic Chmielnej i Brackiej w Warszawie zawisła siatka o wymiarach 29,8 x 9 m promująca wydanie. Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu Burda Media Polska .
Średnia sprzedaż ogółem "Elle" w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 69 435 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe wydanie 'Elle' z większą objętością