„Uwaga!” na czele magazynów interwencyjnych. „Reporter polski” z bardzo słabą widownią
W jesiennej ramówce wśród codziennych programów reporterskich największą popularnością cieszy się emitowany w TVN magazyn „Uwaga!”. Zdecydowanie najsłabiej wypada zaś „Reporter polski” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 23 października br. wśród programów interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45 magazyn „Uwaga!”. Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,82 mln widzów, co przełożyło się na 18,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowana od poniedziałku do piątku o 16.15 w Polsacie „Interwencja”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 1,35 mln osób (18,61 proc. udziału).
Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez Dwójkę w dni powszednie o 17.25 magazyn „Reporter polski”, który ogląda tylko 236 tys. widzów (2,53 proc. udziału). Magazyn ten w formule codziennej emitowany jest od września br., w poprzednich sezonach nadawano go raz w tygodniu.
Średnia oglądalność programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku |
Wszyscy 4+ |
||
Tytuł |
Kanał |
AMR |
SHR % |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ |
TVN |
2 816 444 |
18,79% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ |
Polsat |
1 346 632 |
18,61% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ |
TVP2 |
236 391 |
2,53% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera także należy do „Uwagi” (1 mln widzów; 18,39 proc. udziału), drugie miejsce zajmuje „Interwencja” TVN (375 tys.; 14,56 proc.), a na ostatniej lokacie podium klasyfikuje się „Reporter polski” (tylko 79 tys.; 2,45 proc.).
Średnia oglądalność programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku |
Wszyscy 16-49 |
||
Tytuł |
Kanał |
AMR |
SHR % |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ |
TVN |
1 003 451 |
18,39% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ |
Polsat |
374 646 |
14,56% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ |
TVP2 |
79 366 |
2,45% |
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Uwagi!” pokazano 8 października br. Zgromadził on przed telewizorami 3,27 mln widzów. „Interwencja” najwięcej widzów zgromadziła 22 października (1,98 mln osób), a „Reporter polski” - 14 października (367 tys.).
Najchętniej oglądane wydania programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku |
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
||
Tytuł |
Kanał |
AMR |
SHR % |
|||
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ |
TVN |
08-10-2014 |
19:53 |
20:09 |
3 269 780 |
21,39% |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ |
Polsat |
22-10-2014 |
16:18 |
16:32 |
1 982 655 |
21,82% |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ |
TVP2 |
14-10-2014 |
17:25 |
17:50 |
366 590 |
3,54% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich magazynów reporterskich emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsacie i TVN) w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku, które w ciągu tygodnia mają przynajmniej pięć odcinków premierowych.
Dołącz do dyskusji: „Uwaga!” na czele magazynów interwencyjnych. „Reporter polski” z bardzo słabą widownią