Vectra promuje usługę PVR
Sieć Vectra ruszyła z kampanią reklamową wspierającą wprowadzeniedekodera HD z cyfrową nagrywarką. Akcja potrwa do 20 grudnia br.
Kampania obejmuje telewizję (kanały TVP, TVN-u i Polsatu orazstacje Discovery Channel, National Geographic Channel, AnimalPlanet, Comedy Central, Kino Polska, Hallmark, i 4funTV) orazinternet (główne portale informacyjne, life-stylowe, rozrywkowe itechnologiczne).
W miastach, gdzie dostępna jest nowa usługa planowane są teżdziałania BTL oparte na dystrybucji materiałów promocyjnych zapośrednictwem BOK-ów oraz lokalnych punktów handlowych.
Kampania jest kontynuacją akcji promocyjnej Vectry rozpoczętejwe wrześniu br. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa BBDO, aza zaplanowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Vectra promuje usługę PVR