Vectra zmienia oprotestowane przez konkurenta hasło reklamowe
Od środy sieć kablowa Vectra usługę telewizji cyfrowej w Pile reklamuje hasłem "Prawdziwa telewizja cyfrowa w Pile", a nie "Jedyna prawdziwa telewizja cyfrowa w Pile". Operator hasło zmienił, bo zaprotestowała działająca w tym mieście konkurencyjna sieć Asta-Net.
W środowym komunikacie spółka Asta-Net zarzuciła Vectrze, że używane przez tego operatora hasło "Jedyna prawdziwa telewizja cyfrowa w Pile" "stanowi naruszenie dobrych obyczajów i godzi w zbiorowy interes konsumentów", sugeruje bowiem, że "tylko Vectra jest w stanie zagwarantować "prawdziwą" usługę telewizji cyfrowej". Tymczasem Asta-Net również oferuje swoim abonentom telewizję cyfrową (już od ponad dwóch lat), a ostatnio nawet uruchomiła w niej kanały HD. Dla porównania Vectra do Piły telewizję cyfrową wprowadziła w dopiero pod koniec zeszłego miesiąca.
- Reklama dotycząca uruchomienia telewizji cyfrowej w Pile
stanowi element kampanii ogólnopolskiej i nie jest działaniem
dedykowanym wyłącznie rynkowi pilskiemu - poinformował wczoraj w
oświadczeniu Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry. Dodał,
że zadaniem spornego hasła "było wyłącznie opisanie zjawiska
masowej, pełnej i niemal darmowej cyfryzacji sieci Vectry i w tym
kontekście rozumianego jako unikalne wydarzenie rynkowe" (chodzi
m.in. o to, że sieć dekodery do odbioru telewizji cyfrowej
udostępnia bez dodatkowych opłat).
Vectra hasło jednak zmodyfikowała na "Prawdziwa telewizja cyfrowa w
Pile", ale Asta-Net zdążyła już zgłosić sprawę do Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumenta. Tomasz Janczar, specjalista ds. PR w
Asta-Net, nie umiał na wczoraj jeszcze odpowiedzieć, czy operator
jest usatysfakcjonowany działaniami Vectry i skargę z UOKiK
wycofa.
Dołącz do dyskusji: Vectra zmienia oprotestowane przez konkurenta hasło reklamowe