SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viaplay za pół roku zdrożeje o 21 zł. Podwyżki unikną subskrybenci pakietu rocznego

Miesięczna subskrypcja pakietu platformy Viaplay w marcu przyszłego roku podrożeje z 34 do 55 zł. Serwis do końca br. pozwoli kupić roczny pakiet, w którym stawka za miesiąc wynosi 33,25 zł.

Zapowiedź podwyżki ceny za miesięczną subskrypcję Viaplay pojawiła się w zakładce, w której można wykupić tę ofertę.

- Każdy, kto zasubskrybuje ten pakiet, do 28.02.2023 r. płaci 34 zł/mies. Od 1.03.2023 r. w Twojej subskrypcji automatycznie zostanie zastosowana stawka 55 zł/mies. - czytamy w komunikacie.

Viaplay jest obecne w Polsce od roku, do startu cena za dostęp wynosiła 34 zł miesięcznie. Do listopada trwała promocja, w której można było korzystać z platformy przez miesiąc za darmo.

Viaplay z rocznym pakietem

Teraz Viaplay wprowadza pakiet 12-miesięczny, w którym stawka za miesiąc wynosi 33,25 zł. Pakiet będzie można wykupić do końca grudnia.

Viaplay pokaże ligę angielską i Formułę 1

W minionym sezonie Viaplay transmitowała m.in. piłkarską ligę niemiecką, Ligę Konferencji i Ligę Europy, Puchar Narodów Afryki, hokejową NHL oraz niektóre turnieje w darcie i tenisie, od grudnia ub.r. na wyłączność pokazuje gale KSW.

W startującym właśnie sezonie będzie także transmitować angielską ligę piłkarską, Puchar Ligi Angielskiej i drugą ligę Sky Bet Championship. Na potrzeby tych transmisji w polskiej siedzibie platformy zbudowano drugie studio oraz zatrudniono nowych komentatorów, m.in. Przemysława Pełkę, Michała Gutkę i Adriana Olka poprzednio związanych z Canal+.

W ramach umowy sublicencyjnej po dwa najciekawsze mecze z każdej kolejki ligi angielskiej będzie można oglądać w stacjach Canal+, przy czym z oprawą komentatorską od Viaplay.

Natomiast od wiosny 2023 roku na Viaplay będzie można oglądać przez trzy lata wyścigi Formuły 1, obecnie transmitowane jeszcze przez Eleven Sports.

Na platformie są też dostępne filmy, seriale i programy. Jesienią ub.r. pojawiła się premierowa odsłona reality-show „Fort Boyard Polska”, a od września br. można będzie oglądać jego kolejny sezon.

Viaplay chce mieć w br. 2,5 mln subskrybentów poza Skandynawią

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Tylko w minionym kwartale platforma pozyskała 766 tys. subskrybentów, z czego 459 tys. w krajach skandynawskich, a 307 tys. na pozostałych rynkach: w Polsce, Holandii i krajach bałtyckich.

W sprawozdaniu z drugiego kwartału Viaplay Group poinformowała o podwyższeniu celów biznesowych na koniec br. dla swojej działalności poza Skandynawią. Oczekiwaną liczbę subskrybentów Viaplay na tych rynkach zwiększono z 2,2 do 2,5 mln, co przekłada się na wzrost prognozowanej łącznej bazy klientów z 7 do 7,3 mln

Przychody z Viaplay sięgnęły w zeszłym kwartale 1,57 mld koron szwedzkich, po wzroście rok do roku o 45,9 proc. W całym półroczu zwiększyły się o 37,6 proc. do 2,87 mld koron. Poza Skandynawią platforma w pierwszej połowie br. przyniosła 374 mln koron, a czego 282 mln w drugim kwartale.

W minionym kwartale platforma zapewniła już 42 proc. przychodów Viaplay Group, rok wcześniej było to 35 proc.

Dołącz do dyskusji: Viaplay za pół roku zdrożeje o 21 zł. Podwyżki unikną subskrybenci pakietu rocznego

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
aaaaalbo ci, którzy nie subskrybują viaplay sport w ogóle.
na kibicach robi się najlepszy hajs.
0 0
odpowiedź
User
sfdfg
jak zwykle jakości się nie podnosi tylko cenę
0 0
odpowiedź
User
gbartosz83
srogo
0 0
odpowiedź