Vision Express stawia na MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs na obsługę działań prowadzonych na Facebooku marki salonów optycznych Vision Express.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/66714116b5c80_mlw-visionexpress.png)
Marka Vision Express wybrała MullenLowe Warsaw, ponieważ zaproponowana przez agencję strategia jest równie klarowna i kompleksowa jak wizja, którą oferuje marka.
– Zdajemy sobie sprawę z unikalnych potrzeb i oczekiwań klientów Vision Express, dlatego nasze podejście do działań w kanale FB, skoncentrowane jest na tworzeniu treści, które inspirują, edukują i angażują społeczność zainteresowaną tematyką zdrowia wzroku i trendów panujących wśród użytkowników okularów i soczewek kontaktowych – mówi Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group).
Zobacz: Vision Express kampanią świętuje swój jubileusz
Strategia komunikacji przygotowana przez agencję, opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowych, a także aktywacyjno-wizerunkowych, inspirowanych doświadczeniami klientów Vision Express.
Celem komunikacji jest podkreślenie najważniejszych wartości marki, wspierających promocję poszczególnych produktów i budowanie relacji z konsumentami. Nieodłączną częścią strategii dla Vision Express jest synergia współpracy agencji MullenLowe Warsaw wraz z domem mediowym MediaHub (MullenLowe Group).
Dołącz do dyskusji: Vision Express stawia na MullenLowe Warsaw