SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vitaral reklamuje się jako "dobry znajomy rodziny" (wideo)

Pod hasłem "Dobry znajomy rodziny" ruszyła kampania reklamowa preparatu Vitaral. Akcja obejmująca telewizję, radio, prasę i BTL buduje familijny wizerunek tej marki.

Kampania reklamowa preparatu witaminowego Vitaral promuje zmieniony wizerunek tej marki. Akcja podkreśla bowiem, że produkt zapewnia dobre samopoczucie wszystkim członkom rodziny oraz współtworzy z nimi bliskie relacje. Familijny wizerunek marki symbolizuje, umieszczony na jej opakowaniach, motyw aktywnej rodzinny.




Akcja od 9 marca prowadzona jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN i TVN 7, Polsat, Polsat 2, TV 4 i kanały tematyczne z pakietu At Media), radiu (RMF FM, RMF Classic i Radio Zet), prasie ("Tina", "Naj", "VIVA!", "Gala", "Claudia", "Olivia", "Dobre Rady" oraz "Świat Kobiety" i "Uroda") oraz aptekach w całej Polsce (działania BTL).

Kreację kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, spot telewizyjny i radiowy zrealizował dom produkcyjny Propeller Film, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Vitaral reklamuje się jako "dobry znajomy rodziny" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl