SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viva Polska liderem kanałów muzycznych, słaby debiut Rebel.tv

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu była Viva Polska, zdecydowanie dystansując 4funTv. W zestawieniu debiutuje, nadający od grudnia 2009,  Rebel.tv.

Vivę Polska oglądało w marcu średnio 35,7 tys. widzów ( udział 0,56 proc.). Oznacza to spadek o 6,2 proc. w stosunku do okresu przed rokiem. W dół także 4FunTv, stację śledzi średnio 8,4 tys. widzów, co przekłada się na 0,13 proc. udziału ( spadek o blisko 16 proc.). Eska TV ma 0,05 proc. udziału w rynku, zaś Rebel.tv – 0,003 proc. udziału. Oglądalność nadającej od grudnia stacji jest mierzona dopiero od miesiąca. 

Grupa 4+ 2010 2009
Kanał AMR SHR % AMR SHR %
Viva Polska 35 739 0,562 39 654 0,599
4FunTv 13 168 0,207 16 281 0,246
VH1 Polska 8 425 0,133 9 253 0,140
Eska TV 3 386 0,053    
Rebel.tv 213 0,003    


Bez niespodzianek  w grupie 13-29, gdzie liderem jest Viva Polska. Stacja ma w niej 1,79 proc. udziału w rynku (zysk o 4,8 proc.). Zestawienie z marginalną widownią zamyka Rebel.tv ( 0,001 proc. udziału). 

Grupa 13-29 2010 2009
Kanał AMR SHR % AMR SHR %
Viva Polska 17 488 1,791 18 511 1,709
4FunTv 5 570 0,570 7 100 0,655
VH1 Polska 3 003 0,308 3 277 0,302
Eska TV 1 637 0,168    
Rebel.tv 14 0,001    


Rozrywkowo- młodzieżowe MTV w marcu oglądało średnio 16 tys. osób w grupie 4+ oraz 8,8 tys. osób wśród widzów między 13 a 26 rokiem życia. Oznacza to spadki wynoszące odpowiednio 15,1 i 8,8 proc. 

Grupa 4+ 2010 2009
Kanał AMR SHR % AMR SHR %
MTV Polska 16 123 0,254 19 788 0,299
 
Grupa 13-29 2010 2009
Kanał AMR SHR % AMR SHR %
MTV Polska 8 863 0,908 10 796 0,996


Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem kanałów muzycznych, słaby debiut Rebel.tv

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tom
I lepiej z Rebelem nie będzie, stacje niszowe tak mają
0 0
odpowiedź
User
lost_in_space
Oddzielna kategoria dla MTV ;-))))) Są w niej liderem i jednocześnie na ostatnim miejscu. Wymiękli. Ale może dobrze bo muzykę to raczej mają już tylko w nazwie.
0 0
odpowiedź
User
rockowiec
Rock ma się dobrze wiec dajcie szanse rebelowi na rozwoj. I tak szacun ze udostepnili wyniki od samego startu stacji a nie po roku jak się juz rozwiną (jak to na rynku jest w zwyczaju).
0 0
odpowiedź