Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje
Viva Polska była w sierpniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych, ale zanotowała spadek udziału w rynku. Do góry poszła natomiast widownia VH 1 Polska.
W zeszłym miesiącu Viva miała wśród ogółu widzów 0,82 proc. udziału, o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął kanał 4fun.tv, który zanotował jeszcze większy spadek (o 20,9 proc.) do 0,24 proc. Nieduży wzrost w tej grupie zanotował kanał VH 1 Polska, który od niedawna poza muzyką nadaje seriale komediowe – jego udział wzrósł o 2,3 proc. do 0,18 proc.
wszyscy 4+ | ||||
sierpień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 44 069 | 0,883 | 42 055 | 0,818 |
4FunTv | 15 046 | 0,301 | 12 253 | 0,238 |
VH1 Polska | 8 580 | 0,172 | 9 074 | 0,176 |
Eska TV | - | - | 7 522 | 0,146 |
Rebel.tv | - | - | 306 | 0,006 |
Z kolei wśród widzów między 13. a 29. rokiem życia udział Viva Polska wyniósł 2,67 proc. (+1,5 proc.), a 4fun.tv – 0,7 proc. (- 9,2 proc.). W tej grupie trzecie miejsce zajęła Eska TV z udziałem wynoszącym 0,59 proc. Udało jej się wyprzedzić kanał VH 1 Polska, lidera wzrostu w 13-29, którego udział wzrósł o 49,5 proc. do 0,5 proc.
wszyscy 13-29 | ||||
sierpień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 21 143 | 2,630 | 21 920 | 2,669 |
4FunTv | 6 225 | 0,774 | 5 770 | 0,703 |
Eska TV | - | - | 4 845 | 0,590 |
VH1 Polska | 2 625 | 0,327 | 4 019 | 0,489 |
Rebel.tv | - | - | 161 | 0,020 |
Młodzieżowy kanał MTV Polska wśród ogółu widzów zanotował 0,39 proc. udziału, zaś w grupie docelowej - 1,31 proc. – w obu przypadkach stacja zanotowała wzrost.
sierpień | 2009 | 2010 | ||
wszyscy 4+ | ||||
MTV Polska | 16 327 | 0,327 | 20 002 | 0,389 |
wszyscy 13-29 | ||||
MTV Polska | 16 327 | 0,327 | 20 002 | 0,389 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje