'Viva' z rozebraną Edytą Górniak w najniższej cenie w historii
Dzisiejsze wydanie dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska) ukazało się w najniższej cenie w historii wynoszącej tylko 0,99 zł. Dotychczas tytuł, który zwykle kosztuje 5,90 zł, w ramach promocji można było kupić za co najmniej 1,99 zł.
- Obniżenie ceny "Vivy!" do 0,99 zł na ten jeden wyjątkowy numer to element naszej strategii promocyjnej. Znalazł się w nim pierwszy wywiad z Edytą Górniak po rozstaniu z mężem oraz ekskluzywna sesja piosenkarki z synem Allanem, która odbyła się na Mauritiusie. Wraz z tym wydaniem rusza też wakacyjny konkurs "Viva! Holiday" - tłumaczy nam Agnieszka Wicher, dyrektor promocji "Vivy!".
W konkursie, który ma charakter sms-owy co tydzień wygrać można m.in. wycieczki, telewizory i telefony. Dodatkowo, gdy zbierze się kupony z trzech kolejnych numerów "Vivy!" można wziąć udział w losowaniu nagrody głównej - wycieczki do Egiptu.
Nakład tego wydania "Vivy!" w cenie 0,99 zł to 500 tys. egz. Dodatkowo w sprzedaży znalazło się też 45 tys. egz. numeru wraz z filmem DVD "Dobry rok". Mutacja ta kosztuje 19,89 zł.
Wydanie wsparte jest kampania reklamową w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN 7, TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, Kino Polska) i radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio PiN). Numerowi towarzyszy też promocja w punktach sprzedaży prasy (HDS, Kolporter) oraz autopromocja w tytułach prasowych i serwisach internetowych Edipresse Polska. Kreację kampanii przygotowała agencja Fedisz&Raczkowska, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenith Optimedia.
Średnia sprzedaż ogółem "Vivy!" w okresie od stycznia do kwietnia br. wyniosła 185 095 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Viva' z rozebraną Edytą Górniak w najniższej cenie w historii