VML Poland nadal będzie promować wodę Żywiec Zdrój w internecie
Agencja VML Poland wygrała przetarg na strategię komunikacji i całościową obsługę internetowej obecności marki Żywiec Zdrój (Danone Polska) na rynku polskim. Tym samym kontynuuje zlecenie realizowane od ponad siedmiu lat.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ZywiecZdroj-reklama-nr1-655.png)
Dla marki Żywiec Zdrój agencja VML Poland będzie prowadziła komunikację 360 stopni w internecie, w tym w social media (m.in. Facebook, Instagram), współpracę z digital influencerami oraz działania z zakresu social customer care.
W przetargu brały udział trzy agencje, nazw dwóch pozostałych nie podano. Na wybór zwycięzcy wpłynęły m.in. efektywna realizacja zadań postawionych w briefach oraz innowacyjne rozwiązania kreatywne zaproponowane przez VML Poland.
W sierpniu Żywiec Zdrój kampanią pod hasłem „Zawsze słońce!” promował wodę smakową Smako-Łyk.
Dołącz do dyskusji: VML Poland nadal będzie promować wodę Żywiec Zdrój w internecie