W 2008 roku na badania opinii i rynku wydano w Polsce 637 mln zł
W ubiegłym roku wartość polskiej branży badań opinii i rynku wyniosła 637 mln zł - wynika z szacunków OFBOR-u. Obroty 25 największych firm z tego segmentu wzrosły o 6 proc.
W 2008 roku na badania opinii i rynku wydano w Polsce 637 mln zł
- wynika z szacunków Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku.
Przeprowadzony przez OFBOR audyt dwudziestu pięciu najważniejszych
instytutów badawczych, których obroty stanowią 83 proc. wartości
całej branży, wykazał wzrost ich sprzedaży o 6 proc. w stosunku do
2007 roku.
- Od pięciu lat całościowe obroty zwiększały się co rok o
kilkanaście procent, co wskazuje, że po okresie badawczego boomu
rynek wchodzi w fazę stabilnego rozwoju - ocenia Janusz Durlik,
nowy prezes OFBOR. -Mimo nienajlepszych prognoz dla całej
gospodarki jesteśmy zdania, że branża badawcza utrzyma w tym roku
kilkuprocentowe tempo wzrostu - dodaje.
Dołącz do dyskusji: W 2008 roku na badania opinii i rynku wydano w Polsce 637 mln zł