SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W lipcowym cenniku reklamowym Polsatu najdroższy „Mega Hit”

Reklamodawcy zainteresowani obecnością na antenie Polsatu w lipcu br. najwięcej zapłacą za spoty przy wybranych filmach z cyklu „Mega Hit” oraz przy „Disco Hit Festiwal - Kobylnica 2015”. Przy „Wydarzeniach” reklamy są tańsze niż przy „Sporcie” i „Pogodzie”.

W cenniku reklamowym Polsatu na lipiec najwięcej kosztują reklamy przy poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”. Ceny, w zależności od filmu, wynoszą od 23,6 do 37,8 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto, bez rabatów, spotów 30-sekundowych).

Niewiele mniej zapłacą reklamodawcy za spoty podczas transmisji „Disco Hit Festiwal - Kobylnica 2015”. Stacja pokaże go w piątkowy wieczór 3 lipca, a reklamy kosztują od 25 do 36,7 tys. zł.

Ceny reklam przy wtorkowym „Mega Hicie” wynoszą od 19,4 do 25,7 tys. zł. Polsat w okresie wakacyjnym będzie emitować filmy niemal każdego dnia wieczorem. Emisja reklamy o tej porze w środę kosztuje do 26,2 tys. zł, w czwartek - do 25,7 tys. zł, w piątek - do 29,7 tys. zł, a w niedzielę - do 28,4 tys. zł.

W sobotę wieczorem Polsat będzie pokazywać kabarety - spoty przy nich kosztują od 15,6 do 17,6 tys. zł.

Stacja nie rezygnuje z emisji o stałej porze (codziennie ok. 20:00) serialu „Świat według Kiepskich”, przy którym za spot trzeba zapłacić od 14,5 do 22,3 tys. zł.

Cena spotu przy głównym wydaniu serwisu informacyjnego „Wydarzenia” zależy od dnia emisji. W dni powszednie wynosi 13,5 tys. zł, w soboty - 9,2 tys. zł oraz 20,7 tys. zł w niedziele. Nieco więcej kosztują reklamy przy nadawanych zaraz po „Wydarzeniach” „Sporcie” i „Pogodzie”. Reklama przy serwisie sportowym to wydatek rzędu 19,8 tys. zł w dni powszednie oraz 22,2 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - 21,3 tys. zł w dni powszednie oraz 23,7 tys. zł w niedziele.

W piątek 31 lipca wieczorem Polsat pokaże „Fight Exclusive Night - Kołobrzeg”. Reklamy przy tej transmisji kosztują od 20,9 do 22,4 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie z największych telewizyjnych biur reklamy ogłosiło cennik na lipiec. Najpierw ofertę na przyszły miesiąc podało biuro reklamy Telewizji Polskiej (więcej o tym), a zaraz potem TVN Media (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: W lipcowym cenniku reklamowym Polsatu najdroższy „Mega Hit”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Albin
Ceny reklam są wprost proporcjonalne to popularności danej pozycji w ramówce i jej oglądalności. Polsatowski Mega Hit co tydzień plasuje się na wysokiej pozycji, jeśli chodzi o ilość zgromadzonej widowni przed tv. Dobre kino przyciąga.
0 0
odpowiedź
User
Cwajna
Polsat swoimi pozycjami stałymi jak megahit czy niektóre seriale przyciąga reklamodawców bo dzięki sporej oglądalności mają oni dostęp do wielomilionowej widowni, a więc potencjalnych kupców.
0 0
odpowiedź
User
fop
Coś staniało chyba, ale nie dziwota ta żałosna stacja traci oglądalność mimo uporczywej propagandy że oglądalność liczą już sobie chyba w miliardach.Mega hity?? jakie ? ciepłe kluchy przerywane żałosnymi reklamami no i naturalnie te ich programy info. Ludzie ...! Ciekawe czy nadal pracuje tam ten dziadek jąkała .
0 0
odpowiedź