SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W lipcu najdroższe reklamy w TVP za 34,5 tys. zł

W lipcowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są bloki reklamowe między „Wiadomościami”, „Sportem” i „Pogodą” oraz przed wieczornymi filmami w niedzielę w TVP. Ceny spotów zmalały w skali roku o 2 proc.

Reklama między niedzielnym głównym wydaniem „Wiadomości” a serwisem sportowym kosztuje 33,6-34,5 tys. zł, natomiast przed prognozą pogody tego dnia - 33,3 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny spotów 30-sekundowych). Za reklamę przed niedzielnym filmem po godz. 20:00 trzeba zapłacić 26 tys. zł. Przed rokiem ceny spotów między niedzielnymi „Wiadomościami” a „Sportem” i „Pogodą” wynosiły 32,4 tys. zł, natomiast przed filmem - 28 tys. zł.

W lipcu TVP2 w kolejne sobotnie wieczory będzie pokazywać imprezy plenerowe: Wczasy z Kabaretem (7 lipca), Mazurską Noc Kabaretową (13 lipca), Międzynarodowy Festiwal Piosenki i Kultury Romów (20 lipca) oraz Festiwal Kabaretu w Koszalinie (27 lipca). Najdroższe reklamy przy tych transmisjach kosztują od 21 do 24,1 tys. zł, podczas gdy rok temu ich ceny wynosiły maksymalnie 26  tys. zł.

We wszystkich pozostałych pasmach reklamy kosztują poniżej 20 tys. zł. Przykładowo na spot przed sobotnim filmem w TVP1 po godz. 20 trzeba wydać 17,8 tys. zł, czyli 2,4 tys. zł więcej niż przed rokiem.

Średnio reklamy są o 2,1 proc. tańsze niż rok wcześniej, przy czym w cenniku na lipiec ub.r. znalazł się jeszcze finał Euro 2012 (przy których najdroższy spot kosztował 226 tys. zł) oraz początek Igrzysk Olimpijskich w Londynie.

Sprzedaż reklam na lipiec br. zaczyna się w piątek. Do wtorku potrwa bukingu cenników, na środę zaplanowano buking pakietów ratingowych, a na czwartek - buking pakietów KZP. Oferty na pakiety KZP w TVP1 i TVP2 będą przyjmowane do środy do godz. 12:00.

Dołącz do dyskusji: W lipcu najdroższe reklamy w TVP za 34,5 tys. zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl