SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W UOKiK-u pierwsze skargi użytkowników Ipli na transmisje Euro 2016

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w poniedziałek i wtorek wpłynęło około dziesięciu skarg od użytkowników internetowej platformy Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu) na transmisje meczów Euro 2016.

- Skargi dotyczą tego, że sygnał się tnie, następuje buforowanie, konsumenci mają problemy z dodzwonieniem się na infolinię - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Agnieszka Majchrzak, główny specjalista w biurze prasowym UOKiK-u. W urzędzie po analizie skarg zostanie podjęta decyzja, czy podjąć w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.

Do UOKiK-u nie wpłynęły dotychczas żadne skargi od klientów innych operatorów telewizyjnych dotyczące transmisji Euro 2016.

Na jakość tych transmisji, pokazywanych w odpłatnych kanałach Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, użytkownicy Ipli zaczęli narzekać w sobotę. We wpisach na portalach społecznościowych informowali przede wszystkim o kłopotach z płynnością przekazu, zwłaszcza w wariancie najwyższej jakości obrazu.

Przedstawiciele Ipli w mediach społecznościowych zachęcali użytkowników, by przesyłali szczegółowe zgłoszenia o problemach technicznych. Rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu przekazała nam w poniedziałek, że firma nadal sprawdza, co mogło być źródłem tych kłopotów.

Dołącz do dyskusji: W UOKiK-u pierwsze skargi użytkowników Ipli na transmisje Euro 2016

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Czy UOKiK w takich przypadkach nie powinien z urzędu sprawdzać co się stało? Jeśli w mediach, także społecznościowych, robi się głośno o jakimś możliwym przestępstwie to Prokuratura bardzo często rozpoczyna postępowanie z urzędu. W przypadku IPLI też było głośno i to sam UOKiK powinien sprawdzić co się działo a nie czekać aż wpłyną skargi.
0 0
odpowiedź
User
doświadczony konsument
Niestety UOKiK to nie prokuratura i z własnej inicjatywy bardzo rzadko zajmuje się takimi sprawami. Pewnie i w tym wypadku raczej nic nie zrobi, bo takich skarg musiałoby wpłynąć co najmniej parędziesiąt tysięcy.
Kiedyś sam przekonałem się na własnej skórze, że UOKiK zwyczajnie nie zajmuje się skargami pojedynczych konsumentów. Zgłosiłem wyłudzenie abonamentu przez jedną z firm telekomunikacyjnych - przez miesiąc nie miałem dostępu do internetu, a telekom mimo to naliczył normalny rachunek i polecił zgłosić reklamację. Reklamację rozpatrzyli pozytywnie, zadeklarowali, że zwrócą abo za ten miesiąc. Minęły 4 miesiące i nie zwrócili ani grosza. UOKiK odpisał, że nie zajmuje się rozstrzyganiem prywatnych sporów pomiędzy klientem i firmą! Widzicie? UOKiK istnieje tak, jak państwo polskie - teoretycznie!
0 0
odpowiedź
User
Toni.
Ja bardzo dziwię się ludziom że dają się naciągać,przecież można za darmo oglądać mecze z niemieckich kanałów ZDF i Das Erste na dekoderach polsatu i nc+,wystarczy przeszukać listę kanałów i na 100% tam są.Kto ma swój dekoder też znajdzie te kanały z Hotbirda,a jeszcze w lepszej sytuacji są posiadacze anten ustawionych na Astrę 19,2 i którzy mają zeza na tego satelitę,tam można wyszukać te kanały w/w w jakości HD + jeszcze SAT 1 w SD,ale jak nie chce się pomyśleć no to trzeba płacić i płakać,wybór należy do was.A solorz nie przepuści żadnej okazji aby nabić sobie kieszenie i utrzymywać kochanki.
0 0
odpowiedź