1,53 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku
Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” po czterech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,53mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i wiceliderem w grupie 16-49.
„Wakacyjną trasę Dwójki” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, począwszy od 23 czerwca 2019 roku. Średnia widownia czterech pierwszych koncertów (do 14 lipca) wyniosła 1,53 mln osób, co przełożyło się na 12,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,89 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,30 mln oglądających, zgromadziła pierwsza część koncertu z 7 lipca.
TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 10,07 proc. Trzecia jest TVP1 (9,62 proc.), a czwarty - TVN (6,38 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 i Dwójka jest trzecia, a w grupie 16-59 lat stacja zajmuje drugą lokatę.
Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę tym razem przyświeca hasło „Lato, muzyka, zabawa”. Tym razem imprezy odbywają się w dziesięciu polskich miastach.
Podczas koncertów występuje plejada muzycznych gwiazd z Polski i z zagranicy, m.in. Cleo, Margaret, Komodo, Sound’n’Grace, Filatov&Karas, Red Lips, Andrzej Piaseczny, Mesajah, Gromee, Afromental, Michał Szpak, zespół Shanguy, Marcin Sójka, Piotr Cugowski, Roksana Węgiel i Sarsa. Imprezy poprowadzą: Izabella Krzan, Ida Nowakowska, Tomasz Kammel i Rafał Brzozowski.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,53 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku