SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał Warner Bros. Discovery poszerzył w Polsce zasięg

Kanał Warner TV dołączył do oferty Toya, jednej z największych sieci kablowych w Polsce.  Stacja zajęła 106. pozycję na dekoderach i działa także za pośrednictwem usługi streamingowej Toya Go. Kanał filmowo-serialowy mogą oglądać abonenci z pakietem Bogatym. 

Dzięki współpracy Warner Bros. Discovery w Polsce i Toya klienci operatora zyskali dostęp do znanych produkcji filmowych i serialowych. To zarówno nowości, jak i klasyki. – Cieszymy się, że dzięki współpracy z Toya, kanał Warner TV trafi do jeszcze większej liczby widzów w Polsce. Nasza stacja będzie wymarzonym adresem dla kinomanów, bo oferuje wyjątkową mieszankę kultowych filmów i seriali, które od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Wierzymy, że nasza oferta idealnie wpasuje się w oczekiwania abonentów Toya – powiedziała Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Kanały filmowe są najczęściej oglądanymi przez widzów. Bardzo się cieszymy, że nasi abonenci otrzymali kolejny, bardzo wartościowy kanał czerpiący treści z bogatej tradycji i marki Warner Bros. To świetna okazja do promocji naszych pakietów telewizji cyfrowej na jesień, kiedy naturalnie oglądalność telewizji rośnie. Aby abonenci mogli zapoznać się z nowością, do połowy października Warner TV będzie dostępny dla wszystkich w „otwartym oknie” – powiedział Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny sieci kablowej Toya.

Kanał dostępny na polskim rynku od prawie trzech lat

Warner TV jest dostępny w Polsce od 23 października 2021 roku, kiedy zastąpił TNT. Do analogicznej sytuacji doszło także na rumuńskim rynku. Z kolei 2 kwietnia br. Warner TV ruszył na MUX-23 naziemnej telewizji cyfrowej w Czechach. Tamtejsza wersja kanału ma szerszy profil, bo za filmami i serialami, w ofercie są także programy rozrywkowe i dokumentalne.

Na koniec 2023 roku właściciel m.in. TVN miał w Europie 363 kanały telewizyjne – wynika z danych Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego. W porównaniu z tym samym okresem 2022 roku, liczba stacji linearnych koncernu na starym kontynencie zmniejszyła się o siedem. Wpływ na tę zmianę miało m.in. zakończenie nadawania Discovery Science i DTX z końcem 2023 roku w ponad 30 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Afryki Północnej, Bliskiego Wschodu i Turcji. - Nie planujemy zmian w portfolio - zapewniała wówczas Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, dyrektor działu PR TVN Warner Bros. Discovery.

W Polsce firma jest właścicielem: TVN, TVN7, TTV, Metro (darmowe, naziemne), TVN24, TVN24 BiS, TVN Turbo, TVN Style, TVN Fabuła, Discovery, Animal Planet, DTX, HGTV, Travel Channel, Food Network, Discovery Life, ID, Discovery Science, Discovery Historia, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2, Cartoon Network, Cartoonito, Cinemax, Cinemax 2 (płatne), iTVN, iTVN Extra (płatne, dla Polaków mieszkających poza krajem), kanałów FAST: TVN Kultowe seriale, TVN Telenowele, TVN Serial o kobietach, TVN Momenty prawdy, TVN Prawo i życie, TVN Szkoła życia, TVN Szpitalne historie, TVN Życie jak w bajce, TVN Talk-show, TVN Usterka, TVN Rajska miłość, TVN w domu, TVN Kryminalne, TVN Rewolucje w kuchni i TVN Moto, TVN Milionerzy, TVN Pora na show, serwisów streamingowych Max, Player i TVN24 Go.

Kanał Warner TV jest dostępny w ofertach m.in. Polsat Box, Canal+, UPC Polska/Play, Vectry, Netii, Play i Inei. Wchodzi też w skład paczek Max, Canal+ online i Polsat Box Go. Z danych Nielsena wynika, że stacja w styczniu br. miała 0,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+.

Dołącz do dyskusji: Kanał Warner Bros. Discovery poszerzył w Polsce zasięg

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl