SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warszawa ma umowę z AMS SA na 2,4 mln zł dot. informacji na wiatach przystankowych

Władze Warszawy zawarły umowę z firmą reklamy zewnętrznej AMS SA dotyczącą prowadzenia działań informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu wynosi 2,4 mln zł, a zamówienie zostało udzielone spółce w trybie z wolnej ręki.

Władze Warszawy nie organizowały przetargu na prowadzenie zlecanych przez nie działań informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy.

Uzasadniają, że usługa ta może być świadczona „tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze”. Firmą ta jest firma reklamy zewnętrznej AMS, która ma wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowej (citylight) na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie.

Citylighty na przystankach komunikacji miejskiej są jednym z najczęściej występujących nośników reklamowych na terenie stolicy. Wiaty przystankowe z powierzchniami reklamowymi są umiejscowione w każdej dzielnicy, dzięki czemu kampanie informacyjne z ich wykorzystaniem dają relatywnie największe zasięgi.

Nie podano na jaki okres została zawarta umowa. Jej wartość oszacowano na 2,439 mln zł netto.

 

Dołącz do dyskusji: Warszawa ma umowę z AMS SA na 2,4 mln zł dot. informacji na wiatach przystankowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl