Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield
Międzynarodowa marka centrów handlowych Westfield wchodzi do Polski. Od jesieni pod tą nazwą funkcjonować będzie centrum handlowe Arkadia w Warszawie.
Właścicielem marki Westfield od ub.r. jest Unibail-Rodamco-Westfield, do którego należy warszawskie centrum handlowe Arkadia. Firma zapowiedziała ekspansję marki Westfield w Europie. Już ma centra handlowe pod tą nazwą w Londynie, w Nowym Jorku i w Kalifornii.
W pierwszym etapie zmian zostaną zmienione nazwy już istniejących 10 centrów handlowych oraz 2 w budowie.
Wśród tych pierwszych - oprócz warszawskiej Arkadii (od września będzie działać jako Westfield Arkadia) - są też: siedem centrów we Francji (Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille), Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie oraz Westfield Chodov w Pradze.
Dwa obiekty w budowie to Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.
Wspólnymi cechami tych wszystkich centrów handlowych są m.in. rozpoznawalna lokalizacja, wyróżniające się cechy architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, silna pozycja na rynku lokalnym itp.
Arkadia jest drugim największym centrum handlowym w Polsce pod względem powierzchni najmu, która wynosi 118 tys. metrów kw.
- Ze względu na fakt, że Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń. Przyniesie to znaczące korzyści naszym gościom i zapewni międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki - mówi cytowany w komunikacie Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.
Na wrzesień zaplanowano międzynarodową kampanię reklamową wprowadzającą markę Westfield – będzie obejmować te rynki, na których brand zadebiutuje. Ma obejmować telewizję, prasę, media społecznościowe i kina.
Proces wprowadzania marki ma potrwać do 2021 roku.
Do Unibail – Rodamco -Westfield należą w Polsce również Galeria Mokotów i Galeria Wileńska w Warszawie oraz wrocławska Galeria Wroclavia. Na razie jednak ich nazwy pozostaną niezmienione.
Obsługą mediową Unibail-Rodamco-Westfield zajmuje się od ub.r. dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group.
Dołącz do dyskusji: Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield
Ależ to oczywista oczywistość - celem jest podniesienie "prestiżu" miejsca, co za tym idzie cen czynszu od sprzedawców, i co za tym idzie cen towarów i usług, no bo kto ma za to w końcu zapłacić?
Także sorry, spece od marketingu galerii. W żadnym domu w Warszawie i okolicach nie padnie pytanie "kochanie, czy możemy dziś zrobić zakupy w łestwild arkadii?" :D