We wrześniu w Polsacie najdroższe reklamy w paśmie „Mega Hit”
Ceny reklam we wrześniowej ofercie Polsatu są średnio kilka procent wyższe niż we wrześniu ub.r. Zdrożały spoty przy większości programów. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”.
Cena 30-sek. spotu przy filmie z cyklu „Mega Hit” sięga we wrześniu br. nawet 97,2 tys. zł (kwota netto, bez rabatów). To ponad 20 tys. więcej niż przed rokiem, gdy najdroższa reklama w tym paśmie kosztowała maksymalnie 75,5 tys. zł. Nieco mniej kosztuje obecnie reklama w sobotnim paśmie filmowym - maksymalnie 75,9 tys. zł.
Za reklamę przy nadawanym w czwartki wieczorem programie „Nasz nowy dom” trzeba zapłacić do 69,8 tys. zł. Spot przy piątkowym show „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” kosztuje 59,3 tys. zł (rok temu: 59,8 tys. zł). Z kolei na reklamę przy sobotnim „Twoja twarz brzmi znajomo” trzeba wydać 63,3 tys. zł (przed rokiem: 60,4 tys. zł).
Za spot przy nadawanym we wtorki kulinarnym programie „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia” należy zapłacić do 69,9 tys. zł (rok temu: 68,1 tys. zł), a przy środowym „Top Chef - Gwiazdy od kuchni” - 58,4 tys. zł (przed rokiem: 58,3 tys. zł). Zaraz po tym programie nadawany będzie program „Rinke za kratami” - cena spotu przy nim wynosi do 41 tys. zł (przed rokiem: 43,3 tys. zł).
Spośród pokazywanych przez Polsat seriali najdroższe reklamowo są „Przyjaciółki” - spot przy tej produkcji kosztuje nawet 69,5 tys. zł (przed rokiem 55,3 tys. zł). Na reklamę przy serialu „Pierwsza miłość” trzeba wydać 56,3 tys. zł (rok temu 61,2 tys. zł), a przy „Świat według Kiepskich” - do 53,1 tys. zł ( przed rokiem 53,4 tys. zł).
W wrześniu Polsat rozpoczyna emisję dwóch nowych seriali dokumentalnych: „Gliniarze” i „Na ratunek 112”. Cena reklamy przy pierwszym wynosi maksymalnie 24,2 tys. zł, a przy drugim - 17,2 tys. zł.
W niedzielne wieczory stacja będzie nadawać pasmo kabaretowe pod nazwą „Kabaret na żywo”. Najdroższa reklama w nim kosztuje 65,4 tys. zł.
Ceny spotów przy „Wydarzeniach”, serwisie sportowym i prognozie pogody zależą od dnia emisji. Najdroższy spot przy „Wydarzeniach” kosztuje 59,4 tys. zł (rok temu 55,5 tys. zł), przy sporcie - 60,5 tys. zł (w ub.r. 61,1 tys. zł), a przy pogodzie - 63,2 tys. zł (w ub.r. 57,9 tys. zł).
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv ogłosiło ceny na wrzesień. Kilka dni wcześniej ceny ujawniły Biuro Reklamy TVP oraz TVN Media.
Dołącz do dyskusji: We wrześniu w Polsacie najdroższe reklamy w paśmie „Mega Hit”