SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Weranda” zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół

W październiku ub.r. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w październiku 2015 roku wyniosła 50 057 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 13,44 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 8,56 proc. do poziomu 46 126 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 38 984 egz., po spadku o 16,10 proc. - największym w zestawieniu.

Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,87 proc. do 29 294 egz.

ZKDP

październik

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 015

55 086

50 057

102 082

57 830

57 830

Cztery Kąty

96 880

51 241

46 126

118 000

55 811

50 446

M jak Mieszkanie

92 000

45 114

38 984

92 400

46 548

46 463

Weranda

41 800

29 294

29 294

43 800

27 157

27 157

Dobre Wnętrze

35 800

13 859

13 749

37 000

13 835

13 740

Dom & Wnętrze

22 150

10 026

7 176

25 250

10 123

8 118

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 11,82 proc., również pochwalić się mogła „Weranda”. Z kolei największy spadek odnotowało „Moje Mieszkanie” - było to 22,36 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 015

55 086

50 057

108 040

64 508

64 475

Cztery Kąty

96 880

51 241

46 126

102 970

52 069

47 016

M jak Mieszkanie

92 000

45 114

38 984

91 848

44 832

43 698

Weranda

41 800

29 294

29 294

41 800

26 197

26 197

Dobre Wnętrze

35 800

13 859

13 749

35 642

15 512

15 402

Dom & Wnętrze

22 150

10 026

7 176

22 000

9 789

7 089

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Weranda” zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
werandystka
To ciekawe, że promuje się w ramach ilustracji do tekstu okładkę gazety, która odnotowała największy spadek. A Weranda odnotowała w obu zestawieniach największe wzrosty. Ubolewam
0 0
odpowiedź