SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wiadomości”, igrzyska i piłka nożna najdroższe w sierpniowym cenniku TVP

W cenniku reklamowym TVP na sierpień najwięcej trzeba zapłacić za spot emitowany niedzielę między „Wiadomościami” a prognozą pogody. Nieco tańsze są reklamy przy transmisjach ceremonii zakończenia Igrzysk Olimpijskich oraz meczach piłkarskich.

Za reklamę po niedzielnym głównym wydaniu „Wiadomości” trzeba zapłacić 30,7 tys. zł, za spot przed serwisem sportowym - 33,6 tys. zł, a za reklamę przed prognozą pogody - 34,4 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny spotów 30-sekundowych). Przed rokiem najdroższa reklama w tym paśmie kosztowała 38 tys. zł. 

>>> 750 godzin transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Londynie w Telewizji Polskiej

Wśród najdroższych pozycji sierpniowej oferty reklamowej TVP są niektóre transmisje z Igrzysk Olimpijskich w Londynie. I tak na spot przed ceremonią zamknięcia, zaplanowaną w niedzielę 12 sierpnia ok. godz. 21, trzeba wydać 32,7 tys. zł. Reklamę przed studiem poprzedzającym tę relację kosztuje 25 tys. zł, a spot przed sobotnią transmisją zaczynającą się po godz. 20 kosztuje 23,8 tys. zł. Reklamy przy ćwierćfinale turnieju siatkarskiego mężczyzn (środa 8 sierpnia o 17) kosztują 20,7 tys. zł, a przy finale (niedziela 12 sierpnia o 14) - 19,3 tys. zł.

W sierpniu TVP1 pokaże kilka meczów piłkarskich. I tak spot przy transmisji spotkania Estonia - Polska (środa 15 sierpnia) kosztuje 23-25 tys. zł, natomiast w przerwach meczów ostatniej rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów (środa 22 i 29 sierpnia) - 23,7-24 tys. zł, a przed nimi - 20,6 tys. zł.

>>> Reklamy w Polsacie drożeją, 27 tys. zł za spot przy Sopot Festivalu

Jeśli chodzi o filmy, to najdroższe są reklamy przed tymi, które w drugiej połowie sierpnia TVP1 pokaże w niedziele po godz. 20. Spot o tej porze kosztuje 20,8 tys. zł. Natomiast cena reklamy przed czwartkowym odcinkiem „Ojca Mateusza”, też emitowanym po 20, wynosi 17,7 tys. zł.

>>> TVN podnosi ceny reklam, w sierpniu droższe o 11,5 proc.

Biuro reklamy TVP w czwartek i piątek przyjmuje rezerwacje czasu reklamowego wprost z cennika. W poniedziałek od 10:00 będzie można bukować pakiety ratingowe, a od 14:00 - pakietów KZP. Zlecenia KZP należy wysyłać do piątku do 13:00.

Dołącz do dyskusji: „Wiadomości”, igrzyska i piłka nożna najdroższe w sierpniowym cenniku TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl