Wielkanoc 2008 r.: TVN zyskała najwięcej, duży spadek Polsatu
Najchętniej oglądanym programem podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych był serial "M jak miłość". Najpopularniejszym kanałem okazała się TVP 1, ale spośród czterech głównych stacji w porównaniu do ub. r. udziały poprawiła jedynie telewizja TVN, a najwięcej stracił Polsat.
Nadany 24 marca odcinek "M jak miłość" obejrzało 7,05 mln
widzów, a udział TVP 2 w czasie jego nadawania wyniósł 40,37 proc.
- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla
Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajął serial "Ranczo", który 23
marca w TVP 1 oglądało 6,34 mln (udział 39,54 proc.), natomiast na
trzecim miejscu z oglądalnością wynoszącą 6 mln widzów i udziałem
na poziomie 44,07 proc. uplasował się nadany drugiego dnia Świąt w
Jedynce teleturniej "Jaka to melodia?".
Stacja | Data | Program | AMR | SHR % |
TVP2 | 24-03-2008 | M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ | 7 046 188 | 40,37% |
TVP1 | 23-03-2008 | RANCZO /SER.KOM.POL./ | 6 340 373 | 39,54% |
TVP1 | 24-03-2008 | JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ | 6 005 528 | 44,07% |
TVP1 | 23-03-2008 | SPORT /SERWIS SPORT./ | 5 396 682 | 35,56% |
TVP1 | 23-03-2008 | MISTRZOSTWA EUROPY W PLYWANIU /SPORT/ | 5 338 302 | 34,99% |
TVP1 | 24-03-2008 | TELEEXPRESS | 5 271 612 | 38,70% |
TVN | 24-03-2008 | FAKTY | 4 810 379 | 32,59% |
TVP1 | 23-03-2008 | PROGNOZA POGODY | 4 797 213 | 31,03% |
TVP1 | 24-03-2008 | WIADOMOSCI | 4 593 244 | 29,15% |
TVP1 | 24-03-2008 | KRONIKA MISTRZOSTW EUROPY W PLYWANIU | 4 560 614 | 27,13% |
TVP2 | 23-03-2008 | NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ | 4 395 877 | 36,41% |
TVN | 23-03-2008 | TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ | 4 222 470 | 27,06% |
TVN | 24-03-2008 | MADAGASKAR /FILM ANIM.USA/ | 4 165 881 | 24,55% |
TVP2 | 23-03-2008 | TAK TO LECIALO /PROG.ROZR./ | 4 140 643 | 28,64% |
TVP1 | 24-03-2008 | RYCERZE Z SZANGHAJU /FILM.KOM.USA.W.BRYT.CZECHY/ |
4 101 927 | 25,46% |
Najwięcej widzów oglądających telewizję w Święta (22 - 24 marca
br.) przyciągnęła stacja TVP 1, której średni udział w rynku
wyniósł w tych dniach 22,48 proc. W porównaniu z zeszłym rokiem
Jedynka stracił jednak 0,23 pkt. proc. Na drugim miejscu znalazła
się TVN (19,12 proc. udziału, wzrost o 1,66 pkt. proc.), na trzecim
- TVP 2 (18,17 proc. udziału, spadek o 0,94 pkt. proc.), a na
czwartym - Polsat (14,75 proc. udziału, spadek o 5,42 pkt.
proc.).
Wszyscy 4+ | ||||
SHR % | SHR % | SHR % | SHR % | |
Stacja | 22-03-2008 | 23-03-2008 | 24-03-2008 | średnia |
TVP1 | 23,57% | 22,34% | 21,72% | 22,48% |
TVN | 18,61% | 18,52% | 20,13% | 19,12% |
TVP2 | 13,77% | 19,45% | 20,57% | 18,17% |
Polsat | 16,19% | 16,07% | 12,26% | 14,75% |
TVP INFO | 3,24% | 3,15% | 3,77% | 3,39% |
TVN7 | 2,21% | 2,23% | 2,20% | 2,21% |
TV4 | 1,75% | 2,09% | 2,18% | 2,02% |
TVN24 | 2,00% | 1,37% | 1,70% | 1,67% |
Podczas tegorocznej Wielkanocy (22 - 24 marca br.) statystyczny
Polak spędził średnio przed telewizorem 5 godz. i 17 min., czyli 3
min. mniej niż w 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Wielkanoc 2008 r.: TVN zyskała najwięcej, duży spadek Polsatu