Wiosenna metamorfoza 'Sensu'
Dziś ukazał się kwietniowo-majowy numer dwumiesięcznika "Sens. Poradnik Psychologiczny" (Wydawnictwo Zwierciadło). Wydanie ma większa objętość i format niż dotychczas, a także odświeżoną szatę graficzną. Poszerzeniu uległa też zawartość pisma i wzrosła jego cena.
"Sens" liczy teraz 132 strony, czyli 8 stron więcej niż do tej pory, a nowy format tytułu to 190 x 250 mm. Nowe rubryki, które pojawiły się w magazynie, to: "Raport" (artykuł dotyczący ważnego zjawiska współczesności), "Poradnik dla rodzica" i "Apteczka z Sensem" (teksty o lekach i suplementach). Szata graficzna została dostosowana do poradniczego profilu pisma, większe są np. czcionki. Ze zmianami wiąże się wzrost ceny magazynu, który zdrożał z 8,50 zł do 8,90 zł.
Wydanie kwietniowo-majowe "Sensu" ukazało się w nakładzie 40 tys. egz. i jest wsparte kampanią w prasie ("Zwierciadło", "Zdrowie", "M jak Mama", "Moje Mieszkanie", "Świerszczyk", "Cogito"), radiu (Radio Kolor) i internecie ( Gazeta.pl, Polki.pl). Numer promowany jest też na uczelniach wyższych. Kampanię przygotował i zaplanował dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło.
Średnia sprzedaż ogółem "Sensu" w 2008 roku (numery październikowy i grudniowy) wyniosła 17 108 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Wiosenna metamorfoza 'Sensu'