Wiosenne nowości w ramówkach Kuchnia.tv i Domo
Produkowane przez spółkę Canal+ Cyfrowy stacje Kuchnia.tv i Domo w kwietniu startują z wiosennymi ramówkami. W sumie na ich antenach znajdą się trzy nowe polskie produkcje, a resztę czasu antenowego wypełnią nowości zagraniczne.
W ramówce Kuchnia.tv z krajowych produkcji widzowie będą mogli zobaczyć program "Teraz Brygida!", w którym restauratorka Brygida Kosel przygotowywać będzie dania kuchni polskiej oraz magazyn "Adam po pracy", w którym Adam Chrząstowski, szef kuchni w jednej z restauracji, pokaże, jak przyrządzić tradycyjne programy w nowoczesny sposób. Nowością zagraniczną w stacji będzie "Ministerstwo Żywności Jamiego Olivera", cykl propagujący przygotowywanie posiłków ze świeżych produktów w angielskich domach.
Jedyna polska nowość na antenie Domo to program poradnikowy "Na mur beton" prowadzony przez Roberta Zawieję. Jego twórcy pokażą widzom, jak najlepiej przeprowadzić budowę domu lub generalny remont. "Na mur beton" powstaje przy współpracy z partnerem stacji Leroy Merlin, a jego producentem jest TV Working Studios. Wśród nowych pozycji zagranicznych kanału znajdą się m.in. poświęcony ekologii magazyn "Alter Eco", program dla majsterkowiczów "Carter potrafi" i magazyn o pracach ogrodniczych "Debiutant w ogrodzie". Kanał pokaże też filmy i seriale dokumentalne, m.in. takie tytuły jak "Architektura islamu", "Zrównoważona urbanistyka", czy "Posiadłość na zamówienie"
Pojawienie się nowości programowych na antenie stacji Kuchnia.tv będzie wsparte przez kampanię reklamową realizowaną w prasie, telewizji i internecie. Akcja ruszy pod koniec marca b.r. i potrwa miesiąc. Za kreację kampanii odpowiada Mamastudio, a za zaplanowaniem mediów - dom mediowy MPG. Spółka planuje w kwietniu także kampanię Domo, ale jej szczegóły nie są jeszcze znane.
Dołącz do dyskusji: Wiosenne nowości w ramówkach Kuchnia.tv i Domo