Wirtualna Polska uruchamia sieć reklamową z TVP i Orange
Wirtualna Polska stworzyła sieć reklamową obejmującą m.in. serwisy internetowe TVP i Orange. Oferta o nazwie AdTotal łączy sieć, telewizję, sieci komórkowe, panele LCD i bankomaty.
Uruchomiona przez Wirtualnę Polskę sieć sprzedaży AdTotal obejmuje powierzchnie reklamowe w różnych mediach skierowane do wybranych grup docelowych. I tak usługa łączy internet (WP.pl, TVP.pl, serwisy Orange, niszowe strony tematyczne), sieci komórkowe (serwis mini.wp.pl), telewizję (Orange Sport), panele LCD oraz bankomaty. W AdTotal dostępne są różnorodne formy reklamowe, w tym In-Stream VideoAd.
Wirtualna Polska podkreśla, że usługa jest wielokanałowa, dzięki czemu pozwala budować szeroki zasięg przekazu. - AdTotal kierujemy do agencji i domów mediowych potrzebujących wsparcia w budowie spójnej oferty reklamowej oraz do klientów "końcowych" szukających skutecznych rozwiązań bezpośrednio w mediach - wyjaśnia Michał Tober, zastępca dyrektora pionu marketingu i sprzedaży portalu.
Na potrzeby rozwoju oferty Wirtualna Polska powołała do życia nowe zespoły reklamowe: sprzedaży, budowy oferty i obsługi parterów sieci. Portal zapowiada, że wkrótce udostępni w AdTotal rozwiązania dla klientów lokalnych.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska uruchamia sieć reklamową z TVP i Orange