Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja: z Brainshop U-Boot do FireFly Creation
Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja rozpoczęli pracę jako creative groupheadzi w agencji FireFly Creation. Obaj byli poprzednio związani z Brainshop U-Boot.
Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja jako creative groupheadzi w FireFly Creation będą zarządzać jednym z trzech zespołów kreatywnych. Tym samym zakończona została reorganizacja działu kreacji w firmie.
Wojciech Błaszczyk przez ostatnie 12 lat pracował jako dyrektor kreatywny w agencji Brainshop U-Boot, której jest zresztą współzałożycielem. Wcześniej pełnił funkcję creative groupheada w BBDO Warszawa i copywritera w Euro RSCG Warsaw. Przez kilkanaście lat działalności w branży marketingowej pracował dla takich klientów jak Procter & Gamble, Citroen, Pepsi Americas, Master Foods, Leroy Merlin, Volvo, Red Bull, Nestle Aqua Waters, Ecco, Kompania Piwowarska, Bacardi Martini i Colgate-Palmolive.
Paweł Matyja również był poprzednio związany z Brainshop U-Boot, przez trzy lata zajmując stanowisko senior copywritera. Wcześniej pracował w agencji LemonBlue oraz jako dramaturg w Berlinie, w teatrze Sophiensaele i HaU. Obsługiwał reklamowo takie marki jak Volvo, Nestle Waters, Pepsi, Leroy Merlin, Wyborowa, Red Bull, Ecco, Wella i WWF.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja: z Brainshop U-Boot do FireFly Creation