Worldcom wzmacnia swoją pozycję w Skandynawii
Worldcom Public Relations Group, największa na świecie sieć skupiająca ponad 100 niezależnych firm PR, wzbogaciła się o dwóch nowych partnerów ze Skandynawii.
Sztokholmski Time PR AB i PrimeTime Kommunikation z Kopenhagi pomyślnie przeszły proces weryfikacji, który gwarantuje wysokie standardy w biznesie i komunikacji. Dzięki nowym partnerom Worldcom znacząco zwiększy swoją obecność na rynku skandynawskim.
PrimeTime Kommunikation, mieszcząca się w Kopenhadze, od 2001 r. oferuje usługi PR duńskim i międzynarodowym firmom z różnych branż (m.in. IT, farmaceutyki, nieruchomości, odzież, finanse, a także polityka). Agencja z powodzeniem obsługiwała m.in. Vaillant, Bayer, Canon, Alfa Romeo/Fiat.
Time PR mieści się w Sztokholmie. Świadczy usługi B2B i B2C, ze szczególnym uwzględnieniem IT, telekomunikacji i domowego sprzętu elektronicznego. Zespół Time PR ma wartościowe doświadczenie dziennikarskie i rozległą wiedzę o skandynawskim rynku prasy. Na liście klientów agencji znajdują się m.in. 3Com, Plextor, Pinnacle Systems, Sharp, czy Nortel.
– Skandynawia jest rozwijającym się, zaawansowanym technologicznie rynkiem, którego firmy domagają się wzrostu świadomości marek i międzynarodowej reprezentacji – powiedział Diego Biasi, prezes Worldcom PR Group w regionie Europa/Afryka. – Nowi partnerzy będą zwiększać nasze możliwości w tym regionie. Są to wyjątkowo dobrze zorganizowane i pomysłowe agencje z potwierdzoną i udokumentowaną karierą zawodową.
Worldcom Public Relations Group jest w Polsce reprezentowana przez Glaubicz Garwolińska Consultants.
Dołącz do dyskusji: Worldcom wzmacnia swoją pozycję w Skandynawii