SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost” szuka redaktora naczelnego. "Dziennikarz internetowy z krwi i kości"

PMPG Polskie Media - właściciel spółki AWR Wprost, wydawcy serwisu Wprost.pl, poszukuje redaktora naczelnego Wprost. Ma to być dziennikarz internetowy "z krwi i kości".

W ogłoszeniu zamieszczonym przez PMPG Polskie Media można przeczytać, że firma szuka „skutecznego redaktora naczelnego Wprost” w związku z rozwojem cyfrowym marki.

„Zatrudnimy z „krwi i kości” dziennikarza internetowego, który podejmie wyzwanie poprowadzenia w świecie cyfrowym tytułu z 40-letnią historią. Jeśli czujesz stagnację i poszukujesz nowych wyzwań, wiesz jak budować i prowadzić zespół, umiesz stawiać i osiągać ambitne cele postaw na Wprost” – informuje PMPG Polskie Media.

Wydawca dodaje też: „Nasza historia nie jest prosta.  Mamy za sobą kilka ostrych zakrętów.  Wszystkie wynikały z wiary w dziennikarską misję i chęci ochrony interesu publicznego.  Nie boimy się ryzyka: niedawno zrezygnowaliśmy z wydania papierowego i postawiliśmy na cyfrowy świat.  Tam widzimy przyszłość dobrego dziennikarstwa” – zaznacza.

Przejście z papieru do wydania cyfrowego

Cyfrowe wydanie tygodnika „Wprost” ruszyło w pierwszy piątek maja i od tego czasu ukazuje się co tydzień tylko w tej wersji. Pismo kosztuje 10 zł, do tej pory nie ma redaktora naczelnego, jego redaktorem prowadzącym jest Szymon Krawiec.

Ostatnio jako pierwsi informowaliśmy, że do redakcji dołączył jako dziennikarz Dariusz Grzędziński, a jako wydawca Agnieszka Niesłuchowska-Szczepańska. Od sierpnia na stałe z tytułem współpracuje także Marcin Dobski, który pracował już kiedyś w tygodniku (od marca do sierpnia 2018).

W pierwszym kwartale 2020 roku PMPG Polskie Media, właściciel m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotował spadek przychodów o 13 proc., natomiast wynik EBITDA firmy poszedł w górę z 1,05 mln zł straty do 36 tys. zł zysku, a strata netto zmalała z 1,34 mln zł do 106 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: „Wprost” szuka redaktora naczelnego. "Dziennikarz internetowy z krwi i kości"

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hmmm
W cyfrze ciasno. Żeby zaistnieć trzeba sporo zainwestować, a ta firma chce stworzyć złotą kurę z zardzewialego gwoździa i sznurka do snopowiązalek.
0 0
odpowiedź
User
F.
Do natychmiastowego wzięcia jest Robert F. Zwarty, gotowy, wyczerpany pisaniem jedynie dla twittera...
0 0
odpowiedź
User
Zenon Bombalina
może Kamil?
0 0
odpowiedź