SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie tygodniki TV straciły w 2010 r.

W 2010 roku wszystkie tygodniki z programem zanotowały spadki sprzedaży względem 2009 roku. Najwięcej stracił “Tele Max”, a liderem pozostaje “Tele Tydzień”. Wśród dwutygodników wzrosty zanotowały dwa z trzech pism: “Tele Świat” i “Ekran TV”.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem liderującego zestawieniu “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosło  1 074 155 egz., czyli o 7 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 464 435 egz. (spadek o 6,3 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 228 499 egz., notując spadek o 22,2 proc.

Najwięcej stracił jednak czwarty w rankingu tygodnik “Tele Max” (Bauer), którego wynik sprzedażowy w ub.r. zmalał względem 2009 roku o 22,5 proc. do 218 291 egz.  Niewiele mniejszy spadek zanotował kolejny w zestawieniu magazyn “Super TV”. Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem spadło bowiem o 22,3 proc. do 214 349 egz.

Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w 2010 roku było o 12,3 proc. niższe niż rok wcześniej.

Tygodniki 2010 2009
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Tele Tydzień 1 074 155 1 155 617
To & Owo 464 435 495 654
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 228 499 293 687
Tele Max 218 291 281 685
Super TV 214 349 275 913
Program TV 142 572 158 181
Imperium TV 114 092 141 357
Teleprogramy 42 455 48 759

 

Najpopularniejszym dwutygodnikiem z programem TV w  ub.r. był “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 365 707 egz., czyli o 44 proc.  więcej niż w 2009 roku. “Tele Świat” z tygodnika w dwutygodnik przekształcony został w wrześniu 2009 roku.

Pozycję wicelidera zajął magazyn “TV 14” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 211 581 egz., notując jako jedyny spadek wśród dwutygodników, wynoszący 25,7 proc. Tytuł ten zadebiutował na rynku we wrześniu 2009 roku.

Trzeci był magazyn “Ekran TV” (Press-Media), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w 2010 roku wyniosło 77 285 egz. i było wyższe o 47,6 proc. niż rok wcześniej. Magazyn ten dwutygodnikiem został w grudniu 2009 roku. Wcześniej był tygodnikiem. 

Dwutygodniki 2010 2009
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Tele Świat* 365 707 253 947
TV14 211 581 284 888
Ekran TV* 77 285 52 348

* - Dane pism “Tele Świat” i “Ekran TV” za 2009 rok obejmują rozpowszechnianie płatne razem tych tytułów, gdy ukazywały się one jako tygodniki.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki TV straciły w 2010 r.

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
w 80 dni dookoła świata
ups
0 0
odpowiedź
User
tele tydzień
Przestał być ciekawy.
0 0
odpowiedź
User
nie ma co
się dziwić, z pustego i Salomon...
0 0
odpowiedź