'Wyborcza' promuje swoje weekendowe wydanie i dodatki
Agora SA ruszyła z kampaniami promocyjnymi weekendowego wydania "Gazety Wyborczej" oraz jej dodatków. Akcje, która obejmują outdoor, telewizję i kina, wystartowały z początkiem października br.
Piątkowy dodatek "Gazeta Telewizyjna" jest promowany kampanią pod hasłem "Zobacz, jak ciekawa może być telewizja", która realizowana jest na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS u w telewizji (TVP, stacje tematyczne). Z wykorzystaniem outdooru promowane są także"Gazeta Świąteczna" oraz jej dodatki: "Wysokie Obcasy" i "Turystyka" - ich działania promocyjne są realizowane pod hasłem "Mnóstwo do czytania". Obie te kampanie potrwają do końca listopada br.
Natomiast dodatek "Gazeta Co Jest Grane" promowany będzie od 9 października br. w kinach z wykorzystaniem spotu zawierającego hasło "Co jest grane, wystawiane, podawane". Działania te potrwają do połowy listopada.
Kreacje do wszystkich kampanii stworzyła agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Dołącz do dyskusji: 'Wyborcza' promuje swoje weekendowe wydanie i dodatki