Wyborowa Pernod Ricard nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies
Agencja Hill+Knowlton Strategies rozpoczyna współpracę z marką wódek Wyborowa Pernod Ricard. Klienta pozyskano w przetargu.
W ramach współpracy H+K Strategies opracowała działania komunikacyjne dla kampanii "Love Over Hate" marki Absolut. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką projektu jest aktorka Katarzyna Warnke.
Agencja jest odpowiedzialna za współpracę z aktorką oraz planowanie i realizację działań mediowych.
Za obsługę klienta odpowiedzialna jest Kaja Piekarska, senior associate oraz Aleksandra Samociuk, senior account executive, z zespołu kierowanego przez Katarzynę Fabjaniak, group account directora agencji.
Strony nie zdradzają, na jaki okres zawarto umowę.
Dołącz do dyskusji: Wyborowa Pernod Ricard nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies