SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydawca „Teraz Rocka” i „PSX Extreme” ze spadkiem wpływów i mniejszą stratą

Firma Advertigo, wydawca magazynów „Teraz Rock”, „Teraz Rock Kolekcja” i „PSX Extreme” w ub.r. zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży do 2,68 mln zł i 307,7 tys. zł straty netto. W samym czwartym kwartale osiągnęła 76,3 tys. zł zysku netto.

Wpływy sprzedażowe Advertigo zmalały w skali roku o 15,8 proc. - z 3,18 do 2,68 mln zł. jeszcze bardziej zmalały koszty sprzedaży - z 1,9 do 1,02 mln zł. W ub.r. firma pozyskała tylko 1,4 tys. zł dotacji, wobec 248,8 tys. zł rok wcześniej.

W konsekwencji spółka zanotowała 307,7 tys. zł straty netto, podczas gdy w 2016 roku było to 557,2 tys.

W samym czwartym kwartale ub.r. firma miała 655,3 tys. zł wpływów ze sprzedaży (po spadku o 23,4 proc. w skali roku) i 76,3 tys. zł zysku netto (wobec 223,9 tys. zł straty rok wcześniej).

Głównymi akcjonariuszami Advertigo są prezes firmy Leszek Jastrzębski (ma 56,3 proc. jej akcji) i Małgorzata Jastrzębska (18,7 proc. akcji). Spółka jest notowana na giełdzie NewConnect od ponad sześciu lat. Na koniec piątkowej sesji za jej akcję płacono 25 groszy, co daje kapitalizację wynoszącą 7,44 mln zł.

Ostatni raz Advertigo całoroczny zysk netto osiągnęła w 2015 roku - 22 tys. zł, przy wpływach wynoszących 3,77 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Wydawca „Teraz Rocka” i „PSX Extreme” ze spadkiem wpływów i mniejszą stratą

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yes
Kurczę,mam nadzieje,że się nie posypią,moje dwa ulubione tytuły
odpowiedź
User
Wcale mnie to nie dziwi
Teraz Rock cierpi na tę samą chorobę, co Trójka, Antyradio, Rock Radio itp. Coraz bardziej słupy reklamowe wytwórni, coraz mniej media odkrywcze. Sorry, ale więcej ciekawej muzyki odkryję w ciągu godziny, szperając samodzielnie w sieci. Taka prawda - Redaktorzy i redaktorzy. Wtórność, przewidywalność - nuuuda. Trójkę przestałem słuchać 2 lata temu (spadek zaczął się ok. roku 2013). AntyRadia przestałem słuchać po przejęciu przez grupę Zetki. Rock Radia słuchałem z przymusu w pracy - na szczęście już nie muszę. Dzięki, ale wolę media internetowe.
odpowiedź
User
Kawka
Faktycznie - racja - ile można czytać o Arctic Monkeys itp .... Chociaż bardzo lubię Teraz Rocka
Teraz Rock cierpi na tę samą chorobę, co Trójka, Antyradio, Rock Radio itp. Coraz bardziej słupy reklamowe wytwórni, coraz mniej media odkrywcze. Sorry, ale więcej ciekawej muzyki odkryję w ciągu godziny, szperając samodzielnie w sieci. Taka prawda - Redaktorzy i redaktorzy. Wtórność, przewidywalność - nuuuda. Trójkę przestałem słuchać 2 lata temu (spadek zaczął się ok. roku 2013). AntyRadia przestałem słuchać po przejęciu przez grupę Zetki. Rock Radia słuchałem z przymusu w pracy - na szczęście już nie muszę. Dzięki, ale wolę media internetowe.
odpowiedź