SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 i TVN liderami. Mecz Albania-Polska, „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Albanią, na podium uplasowały się również „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 11 do 17 października - najwięcej widzów zgromadził eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Albanią, który w TVP1 (we wtorek wieczorem) oglądało 4,23 mln widzów, co przełożyło się na 31,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek programu (nadany 17 października) w TVP1 śledziło 3,54 mln osób (25,81 proc. udziału).

Podium uzupełnia poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”, który w TVP2 miał 3,37 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,70 proc.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 11 października na antenie stacji obejrzało 2,68 mln widzów (20,68 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,15 mln widzów (emisja 12 października; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,91 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 15. były „Wydarzenia” - 1,88 mln (niedziela).

Mecz Albania-Polska na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był mecz Albania-Polska, który w TVP1 miał 1,77 mln osób, co dało stacji 35,33 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,14 mln widzów w TVP1; 22,37 proc. udziału), a podium uzupełnia „M jak miłość” (1,01 mln w TVP2; 21,67 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,27 pkt. proc. do 9,86 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,17 proc. (spadek o 0,02 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,02 proc. (w dół o 0,16 pkt. proc.). Czwarta była TVP2, której udział wyniósł 7,37 proc. (- 0,41 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,74 proc. do 33,42 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,41 pkt. proc. do 4,75 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,42 proc. udziału; - 0,03 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 14. na 13. miejsce awansował Polsat News (1,44 proc.; w dół o 0,04 pkt. proc.).

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 10,46 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,16 proc. (- 0,31 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1 (+ 0,33 pkt. proc. do 6,27 proc.). Czwarta była TVP2 (- 0,45 pkt. proc. do 5,55 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,22 proc.; w dół o 0,18 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. Mecz Albania-Polska, „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami tygodnia

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Apollo
Co się dzeje z You Can Dance?
0 0
odpowiedź
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
A co ma się dziać? Nie łapie się do tabelek i tyle.
0 0
odpowiedź
User
***
Co się dzeje z You Can Dance?

Ten program kuleje i to strasznie
0 0
odpowiedź