SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko 30 proc. udziału „wielkiej czwórki”. „Fakty”, „Wiadomości” i „Cena wolności” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, „Wiadomości” oraz „Cena wolności”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 8 do 14 czerwca - najwięcej widzów zgromadziły poniedziałkowe „Fakty” TVN. Dziennik na głównej antenie oglądało średnio 2,64 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 22,51 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,38 mln widzów (emisja 8 czerwca; 2. Pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Teleexpress” Jedynki z 1,91 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 1,77 mln oglądających (emisja 8 czerwca; 11. lokata).

Na trzecim miejscu w ogólnym rankingu uplasował się serial „Cena wolności”. Produkcja we wtorkowy wieczór w TVP1 miała średnio 2,20 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 16,73 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był dziennik „Fakty”, który miał 1,04 mln osób, co dało TVN 24,86 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął magazyn „Uwaga! Koronawirus” (843 tys. widzów; 19,41 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (756 tys.; 18,33 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,79 pkt. proc. do 9,83 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 7,51 proc. (spadek o 0,52 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,04 proc. (w dół o 0,52 pkt. proc.). Czwarta była TVP2 (stacja miała 5,71 proc. udziału; - 0,62 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 31,04 proc. do 30,17 proc. - jednego z najniższych poziomów w historii.

Piąte było TVN24 (stacja miała 5,71 proc. udziału; - 0,05 pkt. proc.). Oczko niżej znalazło się TVP Info (4,78 proc. udziału; - 0,28 pkt. proc.). Dwunaste miejsce należało do Polsat News (1,94 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 1,02 pkt. proc. do 8,88 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,81 proc. (do góry o 0,08 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka (+ 0,32 pkt. proc. do 5,39 proc.), która wyprzedziła Dwójkę (- 0,24 pkt. proc. do 4,89 proc.).

Polsat pierwszy w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (8,68 proc.; w dół o 0,36 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: Tylko 30 proc. udziału „wielkiej czwórki”. „Fakty”, „Wiadomości” i „Cena wolności” hitami tygodnia

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa K.
Ale słabe cztery pierwsze stacje a TVP2 prawie nie istnieje.
odpowiedź
User
Marek
Za chwilę to płatna TVN 24 będzie miała więcej widzów niż TVP 2. O TVP INFO nie wspomne bo coraz mniejsza oglądalność tej stacji. Czyżby ludzie mieli wreszcie dość kłamstw i manipulacji co się dzieje?
odpowiedź
User
Qwert
Ale słabe cztery pierwsze stacje a TVP2 prawie nie istnieje.
Jak ma istnieć, jak wszystko co przyciągało widzów przenieśli do TVP 1, zakończyli albo porozrzucali tak po ramówce, że nie wiadomo gdzie tego szukać.
odpowiedź