Wysoki wzrost popularności serwisów Zune i iTunes
W dzień Bożego Narodzenia internetowa strona Zune Microsoftu zanotowała wzrost liczby odwiedzin aż o 299 procent w porównaniu z analogicznym dniem 2006 roku.
Jeszcze wyższy wzrost - o 392 procent - strona zanotowała w porównaniu z dniem poprzedzającym Boże Narodzenie - informuje serwis TechWeb, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
Jednak sześciokrotnie większą popularnością internautów w Boże Narodzenie od Zune, cieszył się należący do Apple serwis iTunes. Zanotował on wzrost odwiedzin w porównaniu z Wigilią o 339 procent, a także 0,68 procenta udziałów na rynku internetowych stron badanych przez Hitwise (Zune miał tylko 0,009 procenta).
W tygodniu poprzedzającym minione święta, najchętniej odwiedzanym sklepem internetowym był Amazon.com, który uzyskał tutaj 12 procent udziałów i wyprzedził WalMart.com (8 procent). Z kolei największy wzrost w tym okresie zanotowały strony Shopping.com, Dell.com i Macys.com (odpowiednio o 34, 18 i 18 procent w porównaniu z wcześniejszym tygodniem).
źródło: TechWeb
Dołącz do dyskusji: Wysoki wzrost popularności serwisów Zune i iTunes