„Wystarczy jeden łyk” w nowej reklamie Tyskiego (wideo)
Do emisji trafia nowy spot telewizyjny piwa Tyskie. Reklamę przygotowały firmy DDB, Cut Cut, Platige Image i Starcom.
Nowa reklama telewizyjna Tyskiego pokazuje scenkę z międzynarodowego konkursu piwnego, w czasie którego jury na różne sposoby ocenia poszczególne trunki. Kiedy przychodzi czas na degustację, jeden z jurorów bierze wyjątkowo duży łyk Tyskiego. Taki przekaz ma podkreślać światową renomę i wysoką jakość tego piwa.
Przypomnijmy, że poprzednie kampanie reklamowe Tyskiego opierały się na wizerunku Polaków znanych na całym świecie (więcej na ten temat) oraz obcokrajowców wypowiadających się o naszym kraju (więcej).
W ramach obecnej akcji 30-sekundowy spot przez kilka miesięcy będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Koncepcję reklamy przygotowała agencja DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Natomiast realizacją i produkcją spotu zajęła się firma Cut Cut, a postprodukcją - Platige Image.
Dołącz do dyskusji: „Wystarczy jeden łyk” w nowej reklamie Tyskiego (wideo)