Wzrost słuchalności radia WaWa
W ostatnich czterech miesiącach radio WAWa zanotowało spektakularne wzrosty zainteresowania swoim programem w Warszawie
Badanie: Radio Track |
|
|
SMG/KRC Poland Media S.A. |
|
|
|
|
|
Warszawa 25-44 |
|
|
Dni słuchania: Dni powszednie |
|
|
Kwadranse: Wszystkie kwadranse |
|
|
Wskaźniki słuchalności: Udział w rynku (%) |
|
|
|
February 2004 : April 2004 |
November 2003 : January 2004 |
Radio Zet |
21,13% |
22,82% |
Radio Eska 105,6 FM (Warszawa) |
12,90% |
7,55% |
Radio RMF FM |
12,44% |
14,04% |
Radio Wawa |
10,20% |
5,61% |
Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM (Warszawa) / do 2003-12 Radio Pogoda (Warszawa) |
9,30% |
12,85% |
Polskie Radio Program 3 |
8,88% |
8,89% |
Radiostacja |
3,95% |
2,66% |
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) |
3,46% |
3,06% |
Polskie Radio Program 1 |
3,04% |
4,08% |
Radio Plus Warszawa |
2,11% |
1,23% |
Radio PiN 102 FM (Warszawa) |
1,86% |
1,87% |
Polskie Radio dla Ciebie - RDC (Warszawa) |
1,66% |
0,46% |
Radio TOK FM |
1,17% |
1,21% |
Radio 94 (Warszawa) |
1,13% |
2,56% |
Radio 104,4 Gold FM (Warszawa) |
0,97% |
1,62% |
Rock Radio Mazowsze 95,8 FM (Warszawa) / do 2002-12 Radio Mazowsze 95,8 FM |
0,43% |
0,24% |
Radio RMF Classic (Warszawa) / do 2003-10 Radio ZDROWIE |
0,34% |
0,02% |
Radio Warszawa Praga |
0,06% |
0,08% |
- Jest to wynikiem korekt programu jakie wprowadziliśmy w grudniu ubiegłego roku. - mówi dyrektor programowy radia WAWa Jarosław Paszkowski.- postanowiliśmy zrezygnować z graniach tzw. "plastikowych przebojów" jednosezonowych gwiazdeczek na rzecz największych hitów najlepszych wykonawców, znanych i lubianych przez naszych słuchaczy.
- Gramy głównie pop i pop-rock w najlepszym mixie z lat 80-tych, 90-tych i współczesnych - dodaje Michał Żołądkowski, szef muzyczny stacji - dbamy, aby nasz repertuar dopasowany był do oczekiwań i gustów naszych odbiorców, mniej więcej 30-latków ... i to działa.
Prócz zmian w strukturze muzycznej radia wprowadzono też nowe pozycje programowe (między innymi "Po godzinach" - informator o imprezach i nowinkach kulturalnych). Zmieniono część elementów oprawy stacji, pojawiły się też nowe głosy.
Wzrosty najbardziej widoczne są w porannym programie prowadzonym przez małżeństwo: Monikę Tarkę i Roberta Kilena.
- Bardzo cieszymy się z tego faktu, że słuchają i doceniają nas nasi rówieśnicy - mówi Robert Kilen - my niczego nie udajemy i nie gramy, jesteśmy normalni, tacy jak w życiu. Jesteśmy prawdziwa rodziną i taki też jest nasz program.
- Czasem się spieramy i kłócimy, i to słychać - dodaje Monika - ale przede wszystkim chcemy aby nasi słuchacze dobrze się z nami bawili. Traktujemy ich jak przyjaciół i cieszymy się z tego, że jest nas razem coraz więcej.
Pomimo znaczących wzrostów słuchalności radia, Agencja Reklamowa WAWa nie zamierza podnieść cen swoich usług.
Dołącz do dyskusji: Wzrost słuchalności radia WaWa