Wzrost sprzedaży miesięcznika 'Dziecko'
Ponad 25 procentowy wzrost sprzedaży miesięcznika 'Dziecko' w stosunku do roku 2005.
Według danych wydawcy, średnie rozpowszechnianie płatne w I kwartale 2006 r. wyniosło 101 768 egzemplarzy; marcowy numer przekroczył 110 tys. egzemplarzy. To wynik o ponad 25% lepszy, niż w I kwartale 2005 r., kiedy sprzedano 80 204 egzemplarzy miesięcznika - podano w komunikacie.
Tegoroczne edycje miesięcznika „Dziecko” pojawiały się w sprzedaży w różnych wariantach: bez gadżetów w promocyjnej cenie 2,90 zł, z bajkami na płycie VCD (zawsze dwie bajki do wyboru) lub z innym prezentem (np. w numerze marcowym były to lalki).
„Te wyniki bardzo nas cieszą, gdyż oznacza to, że rodzice coraz wyżej cenią profesjonalne rady i sprawdzone, rzetelne informacje” - mówi Ilona Szajkowska, wydawca miesięcznika ”Dziecko”.
Dołącz do dyskusji: Wzrost sprzedaży miesięcznika 'Dziecko'