SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

YouTube rządzi na rynku wideo online

Amerykańscy internauci obejrzeli w lipcu ponad 11,4 miliarda klipów wideo online.

Najwięcej klipów (5,04 miliarda) zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego ponad 98 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.

Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (445,7 miliona obejrzanych klipów), Microsoftu (282,7 mln), Yahoo (269,5 mln), Viacom Digital (246,4 mln), Disney Online (186,7 mln), Turner Network (171,1 mln), Hulu (119,4 mln), AOL (95,1 mln) oraz CBS (69,3 mln).

W lipcu każdy ze 142,5 miliona amerykańskich internautów oglądających wideo w sieci, stanowiących 75 procent tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 235 minut na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 80 filmików, a każdy z nich trwał średnio 2,9 minuty.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: YouTube rządzi na rynku wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl