Z Starcomu do MTV
Tomasz Bruss dołączył do zespołu MTV Polska
Tomasz Bruss objął stanowisko Sales & Sponsorship Managera w MTV Networks Polska. Bruss przeszedł do MTV z domu mediowego Starcom gdzie zajmował stanowisko Media Managera.
O przejściu do MTV mówi: "Bardzo cieszę się, że będę miał szansę współtworzyć najbardziej wyrazistą i nośną markę na rynku mediów. To niezwykle doświadczenie znaleźć się w samym środku telewizji, która zawsze jest o krok do przodu i kreuje trendy."
W MTV Networks Polska Bruss odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój strategii sprzedaży należących do firmy kanałów MTV Polska i MTV Classic. Do jego kluczowych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad projektami sprzedażowymi i ścisła współpraca z brokerem reklamowym MTV Networks Polska.
Tomasz Bruss ma 31 lat. W 1998 r. uzyskał tytuł Magistra Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji reklamowej D'Arcy. W 1999 r. przeniósł się do domu mediowego Starcom, gdzie piastował kolejno funkcje Media i Senior Media Plannera/Buyera, aby ostatecznie objąć stanowisko Media Managera. Podczas pięcioletniej pracy w Starcomie współpracował z takimi klientami jak Procter & Gamble, Kompania Piwowarska i Polkomtel S.A. Ostatnio kierował zespołem obsługującym firmę Kraft Foods.
Prywatnie interesuje go muzyka, nauki społeczne i humanistyczne. Studiuje Filozofię i Etykę w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW.
Dołącz do dyskusji: Z Starcomu do MTV