Zadebiutowała polska edycja magazynu „FourFourTwo”
W piątek 4 czerwca br. ukazał się pilotażowy numer polskiej wersji magazynu futbolowego „FourFourTwo”, który wydany został przez Ginza Media Group. Wydanie w całości poświęcone jest zbliżającym się Mistrzostwom Świata w piłce nożnej.
Numer pierwotnie miał ukazać się 26 maja br. - Wydawca zdecydował się na przesunięcie terminu wydania pisma ze względu na kilku reklamodawców – informuje nas Agata Kozłowska, project manager w Ginza Media Group.
W 84-stronicowym wydaniu znalazły się aktualne informacje o składach ekip piłkarskich na mundial, wywiady z zawodnikami, trenerami i światowymi gwiazdami futbolu, plan rozgrywek i transmisji z meczów w telewizji oraz materiały z polskimi piłkarzami: Jerzym Dudkiem, Tomaszem Kuszczakiem, Kubą Błaszczykowskim i Robertem Lewandowskim. Materiały przygotowane w Polsce stanowią 80 proc. numeru, reszta to tłumaczenia z angielskiej wersji. Redaktorem prowadzącym magazynu jest Wojciech Szaniawski.
„FourFourTwo” ukazał się w nakładzie 30 tys. egz., z czego 10 tys. egz. zamówiła firma Nike. Magazyn dostępny jest w sieciach Empik, Relay, InMedio i Ruch w cenie 4,90 zł. Cześć nakładu zakupiła też firma bukmacherska Star Typ-Sport, która została sponsorem pisma. Egzemplarze te będą dostępne w ponad 430 punktach punktach bukmacherskich tej firmy w Polsce.
Numer jest promowany w internecie (Onet.pl, igol.pl, Futbolowo.pl), w wydawanym przez STS tygodniku ”Ulotka Kursowa”, na stronie internetowej Sts.pl oraz w sieci Empik. Kampanię przygotował wydawca we własnym zakresie.
Ginza Media Group podejmie decyzję o cyklicznym wydawaniu pisma „FourFourTwo” po analizie wyników sprzedaży pilotażowego numeru i przyjęcia tytułu na rynku.
Dołącz do dyskusji: Zadebiutowała polska edycja magazynu „FourFourTwo”