SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej elektromarketów Saturn prowadzonej pod hasłem „Myśl technologicznie”. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Ogilvy & Mather i Universal McCann.

Nowa reklama elektromarketów Saturn pokazuje dwa sposoby wykonania wyjątkowych zdjęć ze ślubu: zupełnie nieudaną metodę opartą na myśleniu logicznym oraz łatwy i skuteczny sposób technologiczny - z wykorzystaniem drona, który można kupić w promowanych sklepach.

Komunikacja pod hasłem „Myśl technologicznie”, oparta na reklamach przedstawiających podobne zestawienia lepszych metod technologicznych i gorszych logicznych, jest prowadzona przez Saturn od listopada ub.r. (zobacz poprzedni spot).

Obecna odsłona akcji obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bajlando
Ale piękny samochód ślubny w 8 sekundzie!! Pojechałbym nim do ślubu, ale jestem księdzem :(
0 0
odpowiedź
User
Lukasz
Kuzyn z dronem, wujek z aparatem i płacz bo zdjęcia do dupy. Wy to macie pomysły. Myśl technologicznie i ściągnij z Chin a nie kupuj w Saturnie.
0 0
odpowiedź
User
Misao96
Co to za utwór w tle?
0 0
odpowiedź